De locatie is zeegbos. dat ligt nog net in huissen bij in arnhem. De datum is 13 april. ik ga zo even alle modellen en fotografen laten zijn die meegaan tot nu.
Lau
Geplaatst: 06-03-14 16:47
Hoihoi, Ik ben door de TS benaderd om haar te helpen met de organisatie, Omdat zij niet altijd tijd heeft om hier te antwoorden.
De TS geeft aan dat de datum 13 april is, Echter heb ik nog geen lijst van wie er mee willen en wie niet. Dus als jullie mij het volgende willen PBEN, maak ik even de nieuwe lijst:)
Ik meld me af. Zie door de bomen het bos niet meer. Op de vorige pagina gemeld dat ik graag op de lijst wil blijven, zie ik hierboven een lijst waar ik niet meer in sta. Moet me maar weer melden als ik nog mee wil?... Veel plezier jullie allemaal!
Ik zou eventueel wel mee willen als fotograaf, ik moet alleen nog even kijken of ik die datum echt kan. Wat mij opvalt is dat deze meeting op dezelfde dag is als die in Arnhem Noord en sommige fotografen bij beide op de lijst staan??
Inderdaad, Als het daadwerkelijk de zelfde datum blijft ga ik wel naar die an arnhem-noord, daar had ik me eerder aangemeld en is meer variatie qua ras dus dat is dan ook beter voor mn portfolio.
Er komt erg weinig respons van de organisatoren op een vraag of er snel meer duidelijkheid komt. Aangezien de meeting over 3 weken al is en ik nog steeds geen duidelijk beeld heb wie er wel en we er niet mee gaat vind ik het zonde om die dag vrij te houden.
Ik hoop dat als de meeting door gaat, jullie een leuke dag hebben!
sorry, ik hoop dat hij nog daar gaat maar ik, shi en jenny melden onsaf door omstandigheden. Dus het is aan jullie om te beslissen of hij nog door gaat.