. Ook aan westernpaarden heb ik wel gedacht inderdaad.... Ik denk dat ik tzt gewoon eens moet gaan kijken of ik diverse paarden kan 'proberen' zeg maar....
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ook aan westernpaarden heb ik wel gedacht inderdaad.... Ik denk dat ik tzt gewoon eens moet gaan kijken of ik diverse paarden kan 'proberen' zeg maar....
soms komt er ineens wat in me op
best wel verschillende takken van de sport die beoefend worden. Heb al Trec, WE, dressuur, western gelezen. Is het mss leuk om dagen bij de verschillende personen te doen om die tak van sport eens te proeven??
Ga ik zeker in gedachten houden. Omdat ik dus met mijn gezondheid zit is ook afspreken voor mij soms lastig, maar wat jij voorstelt, om hier en daar bij elkaar eens 'te proeven' is nog niet zo'n heel gek idee denk ik (en dat voor een 'oudje' hahaha :p ).
, en onderwijl leuk kletsen. Bij de verschillende disciplines kijken lijkt me ook leuk, of een bosrit, maar meer als vervolg.
).
Is gewoon niet mijn ding
Ik ben echt een lastige eter, mijn maag verdraagt vrijwel niks en ben daarbij ook nog eens in mijn verleden echt verziekt voor het uit eten gaan. Dat moesten wij elke week wel 3 a 4 dagen vanwege werk. Na 3 jaar is dan buitenshuis eten echt niet meer grappig.
Maar ik heb er nog 1 staan die ook niet hoog opgooit. En hij is ook nog eens super braaf.
Dat is hier in Dld echt heel anders dan in NL. Hier ben je die dingen zelfs nodig om in bepaalde klasses te mogen starten. Nou kan ik daar wel dispensatie op krijgen omdat ik Nederlandse ben, maar ik vind het halen ervan wel geinig