Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Riraito schreef:Ik ben ook zo stijf als een hark![]()
Maar alles tot 1.60 moet lukken. Op vakantie heb ik een tocht gedaan waar je tussendoor af moest stappen in de middle of nowhere. Toen ben ik er ook weer op gekomen, vraag me alleen niet hoe![]()
Een rit waar we eens écht hard gaan lijkt me wel gaaf. Hier op de manege is een langzaam galopje al hard, dus ik hoop dat hun definitie van hard ook echt hard is (als ik überhaupt mee kan)
Mendyh schreef:Riraito schreef:Ik ben ook zo stijf als een hark![]()
Maar alles tot 1.60 moet lukken. Op vakantie heb ik een tocht gedaan waar je tussendoor af moest stappen in de middle of nowhere. Toen ben ik er ook weer op gekomen, vraag me alleen niet hoe![]()
Een rit waar we eens écht hard gaan lijkt me wel gaaf. Hier op de manege is een langzaam galopje al hard, dus ik hoop dat hun definitie van hard ook echt hard is (als ik überhaupt mee kan)
Hard is daar zeker hard hoor.
Als je wilt mag je over het lange pad in rengalop. De vorige rit gingen wij maar met z'n drieën. Dus de andere in een handgalopje al voor ons uit. Zodra zij stil stonden helemaal aan het eind (kon je alleen maar zien door een bergje op te rijden) kwamen wij aan in rengalop. Dat was écht gaaf.
Ik had trouwens de gave bonte van de Horse & Hunk.