Fotomeeting Zeegse 22 december 2013 Paarden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

magda_90

Re: Fotomeeting Zeegse 22 december 2013 Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 14:32

Ik kijk zelf op de app van weer&zo en op de standaard app van mijn telefoon, zij geven voor de hele dag regen met windstoten aan.

_Jolien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 15:24

Ik ben ook voor door gaan en morgen vroeg eventueel pas af te zeggen wanneer het regent (dat wil ik mijn apparatuur ook niet aan doen)

CoSnuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 15:30

Ik denk dat het wijs is om vanavond met elkaar een besluit te maken of het door gaat of niet.
Ik denk niet dat het een optie is dat morgen ochtend te doen....

Zondag is voor mij bijv. de enige dag in de week dat ik vrij ben, als ik mijn vrije dag gebruik voor een meeting vind ik dat niet erg maar als we vanavond eruit komen om het niet door te laten gaan draai ik me morgen ochten nog even een keer om.
Als ik me voor de meeting uit bed heb gerold en hij gaat niet door.... BAAL! hahaha

Nee maar sowieso ik denk dat het voor iedereen wijs is vanavond te weten waar we aan toe zijn.
Zoals ik al eerder aangaf vorige week heb ik een shoot gehad met 2 pony's met natte vachten....Het is het echt niet waard..... Ze worden er absoluut niet knapper op.

Ik heb er heel veel zin in! Maar als de voorspellingen slecht zijn word het een drama.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 16:02

Ik wil het ook graag vanavond weten om die reden. :j

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 16:05

Weeronline zegt 90% neerslag, windkracht 6 en de hele dag regen. Net op de radio gehoord dat het stormachtige wordt en guur.

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 16:30

Cosnuf helemaal mee eens!

nobje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 16:41

magda_90 schreef:
Weeronline zegt 90% neerslag, windkracht 6 en de hele dag regen. Net op de radio gehoord dat het stormachtige wordt en guur.

Ja, ik heb het ook gezien... ontzettend jammer.
Ik heb net besloten om maar niet haar staart en benen te gaan wassen...
Want ik vermoed dat het morgen vanzelf wel er af wast grrrrrrr

Kunnen we niet een zondag opschuiven ?
als het morgen niet lukt ?

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-13 16:41

Als er teveel afmeldingen zijn dan gaat de meeting vanzelfsprekend niet door. Ik heb in ieder geval besloten dat ik met Jessica (magica) mee rij en Caily thuis laat. Van de zomer is iedereen welkom om haar een haar veulen op de foto te zetten. nVoor nu hou ik zo'n stuk rijden met mn reuma echt niet vol helaas. ..

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-13 16:56

Ik wil jullie wel vragen op te houden met speculeren over dagen waarna het verschoven kan worden.

VERSCHUIVEN IS NIET AAN DE ORDE!!

Ik wilde een poging wagen in de winter, poging mislukt, dus nu gaan we het weer gewoon als altijd enkel in het voorjaar/zomer/vroege najaar doen. De voorspelling voor vandaag was ook goed van te voren, dus hoe het weer volgende week is, is maar afwachten.

Daarbij, ik werk onregelmatig, een zondag vrij is voor mij uitzonderlijk en komt voor zover ik roosters weet ook niet weer voor.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 17:00

Betekent dit dat het afgezegd wordt?

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-13 17:03

Ik zeg niks af. Jullie kunnen je afmelden als jullie het niet zien zitten. Bij minder dan 3 modellen of 3 fotografen wordt de meeting afgelast, is er genoeg animo, dan ben ik er sowieso! (Alleen zonder Caily omdat ik met dit weer niet zo'n stuk kan rijden vanwege lichamelijke klachten).

CoSnuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 17:19

Maar hier worden we dus niet wijzer van....

Ziet het niet zitten en meld zich af?
Sorry dat ik me er mee bemoei hoor TS, maar anders zitten we vanavond om 22.00 uur nog steeds in onduidelijkheid haha.

Wat doe jij Magda? (en jij reed samen toch? wat doen jullie)

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-13 17:25

Iedereen is toch zelf in staat te kiezen of hij/zij morgen wel of niet naar Zeegse wilt komen?

- Bij teveel afmeldingen (dus wanneer er minder dan 3 modellen of fotografen overblijven) gaat de meeting niet door
- Bij voldoende animo (dus tenminste 3 modellen en 3 fotografen) gaat de meeting wel door.

Ter informatie: Ik ga zo werken, ik werk van 17 - 03. Ik spiek tussendoor zo nu en dan wat de stand van zaken is, en zal vannacht sowieso nog een update plaatsen. Als al eerder bekend is dat er teveel afmeldingen zijn, dan horen jullie dat natuurlijk eerder!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 17:28

Ik wil niet morgen voor niets komen. De weersverwachting is niet jovel en niemand staat vrijwillig morgen in de regen.

Ik zou met Daisyree meerijden maar voor nu neig ik sterk voor afmelden aangezien het weer niet lijkt te veranderen.

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-13 17:45

Zojuist groepsapp aangemaakt. Dan vlieg ik nu naar t werk!

CoSnuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 17:48

Dat snap ik wel TS en iedereen mag het ook zelf kiezen. Maar we hebben er niet zoveel aan voor morgen.
Jij plaatst een update vanacht..... De meeste mensen slapen dan en zullen dus morgen (misschien voor niets dus) vroeg op staan om de update te lezen of het door gaat of niet.

Begrijp me niet verkeerd..... ik bedoel het goed. Ik hou altijd van duidelijkheid haha,

Ik ben het met Magda eens.... Mocht het bijv net zulk weer zijn als vandaag.... Daar pas ik voor.
Ik ben rond een uur of 7 thuis vanavond en zal dan na het eten de weersberichten even afstruinen haha.

* Werkse TS

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 20:08

Aan de ene kant wil ik dolgraag de appies op de foto zetten, maar ik kom net terug met de hond en het is echt koud!
Overdag natuurlijk nog wel iets zon, maar ik twijfel heel erg.
Ik ben van de zomer in Zeegse geweest en kan me zo niet herinneren dat daar veel beschutte plekken waren en die wind is echt killing hier.
Hoe is dat daar op dit moment? Iemand die in de buurt woont?
Ik tob nog een uurtje en laat het rond 20en weten.

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-13 20:18

Deelnemers, voorstel is meeting te vervroegen. 09.45 aanwezig, meeting duurt tot 13u dan. Wie stemt in?

nobje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 20:29

Caily schreef:
Deelnemers, voorstel is meeting te vervroegen. 09.45 aanwezig, meeting duurt tot 13u dan. Wie stemt in?

Oeps... Ik weet niet of ik dat kan redden.
Ik heb nog auto nog trailer klaargezet, omdat ik er van uit ging nog tijd te hebben in de ochtend. Ik kan hetnu niet klaar maken, omdat ik nuniet thuis ben....en even op de WIFI lift.
Tevens komt degene die mij moet helpen de menwagen op de kar te krijgen niet zo vroeg... Oeps oeps ....... Ik zal morgen zien of dat kan of niet. Maar kan het nu even zo vlug niet regelen....

Rond half 11 ? Kwart voor 11 .... Maar dan kan ik haar niet rijden, nog vlechten.... Maar lief ziet ze er altijd uit :o

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-13 20:36

DE MEETING GAAT NIET DOOR!!!

Weer en deelnemers te twijfelachtig. In het voorjaar nieuwe ronde, nieuwe kansen!

DonCamillo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 20:53

Jammer. Ik had de indruk dat de weersverwachting alleen maar beter wordt.

CoSnuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 10:40

TS ik vind het goed dat je de meeting niet door hebt laten gaan.
Het is inderdaad wel droog nu maar lekker weer is het niet.... We waren allemaal hartstikke koud worden. Het waait en ik gok dat er straks een bui komt (aan de lucht hier te zien)

nobje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 11:50

CoSnuf schreef:
TS ik vind het goed dat je de meeting niet door hebt laten gaan.
Het is inderdaad wel droog nu maar lekker weer is het niet.... We waren allemaal hartstikke koud worden. Het waait en ik gok dat er straks een bui komt (aan de lucht hier te zien)

Goedemorgen allemaal, hier in donker Overijssel wat motregen.
Maar godzijdank nu wel minder wind.. heer wat was die wind gister koud...
Dus ik denk met de weersverwachting .... een goede keus.
Het had natuurlijk wel hartstikke leuk geweest als het een mooie heldere winterdag
was geweest... Maar wie weet een volgende keer ?