We kunnen dat toch van te voren bekijken? Als T echt niet met één van de mannen mee wil dan kun je altijd zelf nog besluiten op de huifkar mee te gaan. Maar ik denk dat dat wel losloopt. De meesten lopen weg met ML en die kijkt echt niet op van een dwarse bui links of rechts. Dat is ie wel gewend met R...
Chubby
Geplaatst: 25-12-13 22:11
Ik wil ook met de huifkar mee! Rij alleen op mn eigen poown liefst
Stip! Ik kijk even mee naar wat en wanneer het iets gaat worden. Huifkartocht gaat hem helaas niet worden. Daar heeft mijn kind echt geen zitvlees voor,en dan zit ik niet op mijn gemak. Voor een eventuele binnenspeeltuinmeet ben ik voor!
Foogul
Geplaatst: 26-12-13 16:42
Ook een stip! Met ons kun je alle kanten op: zowel ik als Q kunnen rijden, eigen paard meenemen, in de huifkar zitten, oppassen, allerhande hand en spandiensten verrichten. Al ben ik het wel met Sas eens, een huifkartocht is meestal niet zo dynamisch.
Wat we natuurlijk ook kunnen doen is een combi van groepje ruiters en andere helft maakt een fiets- of wandeltocht met de kids. En dan ontmoeten we elkaar voor een lunch op een punica oase Dat kan bijvoorbeeld heul leuk op nationaal park hooge veluwe met dat witte fietsenplan.
Ik weer niet of de voorkeur in t weekend of door de weeks is maar misschien zaterdag 31mei zondag 1juni woensdag 4juni zaterdag 14 juni Donderdag 26juni zaterdag 28juni zondag 29juni
In de weekenden kan het nog eens voorkomen dat ik alsnog moet afhaken vanwege een stagedag. Ik heb er nu 2 gepland staan, maar eentje ervan is buiten de toegelaten termijn. De andere data moet ik nog krijgen.
Sjapaz
Geplaatst: 12-05-14 19:53
Wij hebben juni en begin juli al erg vol met familiedagen en speciale dingen enzo(bruiloften etc.) Ik weet niet zeker of we aan kunnen haken, we moeten ook al 1x in de week naar Utrecht rijden voor mijn studie. Eind juli zou ons beter passen.