Inge, geld inmiddels allemaal binnen? Is er al gereserveerd?
Dan is het misschien tijd voor voorpret.
Er werd al geroepen om een dag te gaan gourmetten; dat lijkt mij echt ontzettend gezellig! Mij lijkt het ook erg leuk om een avond te gaan uit eten, hoe denken jullie daar over? En dan natuurlijk het rijden! Hoevaak willen jullie een rit maken? Ik zou eigenlijk graag 2 keer een mooie strandrit maken nu we toch daar zijn. Daniella had nog een leuk idee wat betreft fotograferen, zodat we eens leuke strandritfoto's kunnen hebben.
Kortom: Nu vast sparen. Ga ik serieus vast mee beginnen.
Nee ik mis nog 2 betalingen dus ik zit nog in afwachting wanneer ik dat binnen krijg en dan reserveer ik gelijk. Wat betreft dingen daar doen weet ik het nog niet, ligt ook compleet aan het weer.
wat betreft daar doen, geen idee.. Keer uit eten vond ik wel leuk voor een rit vind ik 1x wel genoeg, maar zou het niet erg vinden als de rest wel twee x gaat en ik dan foto's maak ofzo hangt ook helemaal van het weer af of ik überhaupt 1x mee kan, als het koud is en hard waait kan,ik beter niet mee gaan om de rest van het weekend te kunnen overleven
Ik weet niet of iedereen het gisteren mee gekregen heeft maar de website heeft de kosten om te boeken net anders berekend. Wel het totale plaatje even duur maar de aanbetaling net wat meer. Het komt nu neer op 15pp. Kunnen jullie die nog even over boeken zodat ik alles weer volledig heb?