Ik vertel het meestal ook pas als alles al geregeld is enzo, maar gelukkig is het nooit een probleem.
taartjee
Geplaatst: 02-11-13 18:15
Ik vertel het ook altijd eerst mijn moeder, die is daar wat soepeler in dan mijn vader
_roodvos_
Geplaatst: 02-11-13 18:21
Mijn vader heeft hier helemaal niks mee te maken, hem vertel ik het gewoon niet. Of naja, eigenlijk wel... Want hij heeft altijd van die handige kortingskaartjes voor de trein.
Mijn moeder vind eigenlijk alles goed, zolang ik maar mijn verstand blijf gebruiken en goed op pas...
Zo he! maar ga er maar vanuit dat het er minder worden. Is het trouwens niet wat koud misschien? Ik bedoel, kerstvakantie is hartje winter... En naar mijn weten is de veluwe geen bos.
Dat weten we nog niet. Toch? Ik hoop maar dat het niet te koud is, want met bevroren tenen en vingers.... Zijn ze wel open in de winter?
taartjee
Geplaatst: 02-11-13 21:28
We kunnen er ook voor kiezen om zelf te mennen, kunnen we ook meer onze eigen weg/tempo kiezen en volgen
Ze zijn dan wrl open ja ik ga fleece rijhandschoenen kopen, dus dat gaat wel goed komen XD
Arcodavella
Geplaatst: 03-11-13 15:20
Maar het lijkt mij dat er dan minstens één persoon met een menbewijs (of hoe dat ook heet) moet zijn, toch? Ze laten echt niet Jan-en-allenman met hun paarden vertrekken.
oh, aan die mensen! Maar wat gaan we doen als het ijsijsijskoud is?
taartjee
Geplaatst: 03-11-13 16:00
Ik moet bellen, dat doe ik wel een keertje als ik alleen thuis ben
Op de site staat dat als je over voldoende menervaring beschikt je zonder koetsier op pad kan! Ik heb zelf behoorlijk wat menervaring, op de weg, op eigen terrein, parcourtjes en in het bos
Bij een huifkar moet er sws iemand naast zitten zodat die eventueel ook in zou kunnen grijpen mocht er iets mis gaan En als het een paard is die goed luisterd kunnen ook anderen sturen als ik er bijvoorbeeld naast blijf zitten
Dat is een goed idee, want iedereen die dan moet reizen kan dan ook nog wat uitslapen. Maar ik bedoelde eigenlijk eind midden begin van de vakantie zelf, niet van de dag.