Eefiepeefie schreef:marijacindy schreef:Ik kan alleen op de afgesproken datum (datum dat de forumstarter had bedacht) of 2 weken erna, als iemand me even in het lijstje wilt zetten? Zit namelijk op school
Als model of als fotograaf?
Fotograaf :p
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
korbakimmy8 schreef:Nou er zijn lijstjes van modellen, lijstjes van fotografen, lijstjes van datums, lijstjes van datums en wie waar op kan, lijstje van modellen en fotografen die onder voorbehoud kunnen. Genoeg lijstjes die het nogal ingewikkeld maken.
En zoals ik al zei: Als TS zelf (dus niet jij eefiepeefie) niks met de lijstjes gaat doen, dus niet het overzicht wat duidelijker maakt, dan meld ik me echt af. Ik zou graag mee doen, maar het is zo gaotisch en dan is de kans groot dat dat ook zo wordt op de meeting zelf.
Eefiepeefie schreef:Aangezien de organisatie mij niet helemaal aanstaat heb ik het heft in handen genomen en zelf een meeting georganiseerd op de 22ste in de Soesterduinen. Lijkt me geen probleem aangezien de topic starter nog niet gelezen heeft dat we allemaal mee zouden doen.
Hierbij vallen Baileys, Apachi, Ayden, Asterisco, Hylkje, Amarint en O'neill af en fotografen Ayella en Caroline. Mochten er mensen zijn die het leuk vinden om mee te doen dan kun je mij een pbtje sturen.
Veel succes met de organisatie!
kleinvosje schreef:Ok, maar voor hetzelfde geld lukt dat niet en kan de door haar gestarte meeting niet doorgaan. Had dan gewoon even overlegd, dit is een beetje flauw...