Nee, ik heb geen vrije uren meer bij die baas. Bij mijn andere baas wel (daarom ben ik ook de hele maand december half vrij) maar dat helpt niet aangezien ik bij het cbr moet werken elke dag en moet afsluiten om 5 uur. Ik kan dus ook niet wisselen.
Dat is inderdaad erg lastig te combineren met studenten die doordeweeks naar school gaan en in het weekend werken en met werkende mensen die doordeweeks werken en in het weekend juist vrij hebben.
Ik ben blij dat ik vandaag te horen heb gekregen dat ik ben geplaatst in de nieuwe organisatie. Er is grote reorganisatie gaande. Hoef ik mij de komende tijd even geen zorgen meer te maken over alle vaste lasten en heb ik gewoon nog steeds een vaste baan met een vast inkomen. #happy
Hoe doe je dat om rond te komen van 20 euro per week? #respect
Maarre, aangezien de meeste dus gewoon in Utrecht/Gelderland wonen, of daar dichtbij, kunnen we dan niet gewoon hier iets organiseren? Marlies, bij jou bv? Zo heel veel mensen komen er toch ook niet
Ja het mag bij mij ook maar ik woon niet zo groot...en blijven slapen is ook niet mogelijk...(heb een slaapbank voor 2 maar meer niet) En dan wordt het wel overdag op een zondag en dan kunnen/willen er al veel niet.
Het mag wel bij mij? Heb (als ik opruim ) in elk geval plek voor 1+1+1+ een stuk of 3 man in de woonkamer.. Maar dat is wel een paasei eind rijden voor iedereen