Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chantaliiejj schreef:oh haha als er nog maar 9 kaarten vrij zijn moeten we ze snel kopen
saskiakefie schreef:Chantaliiejj schreef:Misschien handig om nog ff een lijstje te maken met de mensen die mee gaan denk dat we ongeveer met 6 personen zijn als ik het goed heb
- chantaliiejj - 18 - Amsterdam
- saskiakefie - 21 - in de buurt van Arnhem OVB
- xxemmely - 18 - Bergen op Zoom (Noord-brabant)
- Thierry14 - 20 - Bergen op zoom (gaat misschien mee, laat het zsm weten!)
saskiakefie schreef:Chantaliiejj schreef:Misschien handig om nog ff een lijstje te maken met de mensen die mee gaan denk dat we ongeveer met 6 personen zijn als ik het goed heb
-unihorses - 17- in de buurt van wolvega ( zoek nog vervoeranders ga ik in me 45 km auto naar flevoland, moet kunnen
)
Chantaliiejj schreef:[/quote][/quote]Misschien handig om nog ff een lijstje te maken met de mensen die mee gaan denk dat we ongeveer met 6 personen zijn als ik het goed heb
- Thierry14 - 20 - Bergen op zoom (gaat misschien mee, laat het zsm weten!'
-animalwoman - 20- harlingen
animalwoman schreef:[/quote][/quote]Chantaliiejj schreef:Misschien handig om nog ff een lijstje te maken met de mensen die mee gaan denk dat we ongeveer met 6 personen zijn als ik het goed heb
-unihorses- 17-wolvega ( hoopt op vervoer, anders met 45 km auto, maar dan ga ik wel eerder weg... geen behoefte aan om 1 uur nog in de auto te zitten)
animalwoman schreef:[/quote][/quote]Chantaliiejj schreef:Misschien handig om nog ff een lijstje te maken met de mensen die mee gaan denk dat we ongeveer met 6 personen zijn als ik het goed heb
- amorbeertje - 24 - UTRECHT
amorbeertje schreef:Misschien handig om nog ff een lijstje te maken met de mensen die mee gaan denk dat we ongeveer met 6 personen zijn als ik het goed heb
- amorbeertje - 24 - UTRECHT
-unihorses- 17-wolvega ( hoopt op vervoer, anders met 45 km auto, maar dan ga ik wel eerder weg... geen behoefte aan om 1 uur nog in de auto te zitten)