Wie gaat er mee?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 23:33

ow mij lijkt het ook wel leuk ja,als er nog plek is Knipoog weer eens wat anders dan altijd dezelfde mensen,wordt toch altijd ruzie,omdat we ook altijd met meerdere gaan.Maar dan liever niet te duur,want dan mag ik niet.Zeg het maar,maar voor wanneer had je dat dan in gedachten??

Assiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 17:45

hihi kga dit jaar weer naar ROSWORLD..!! echt heel gaaf ponykamp..!! wel veranderd nadat ik met mn vriendinnen waren geweest, dus ik weet niet wat er precies veranderd is, ze zeggen dat er nu ook dressuur gereden word en dat ze dressuurpaarden en pony's hebben, als er nog meer heengaan, kunnen we in dezelfde week meeten... misschien dat jullie dat een leuke vinden?

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 13:36

Als jullie nog een leuk ponykamp zoeken moet je ff kijken op www.fjordenpaard.tk
Das de site van ruitercentrum het fjordenpaard in Een in drenthe . Daar heb ik het vorig jaar ergt naar mijn zin gehad Lachen Het is alleen buitenrijden ( nooit de zelfde route) en je eigen paardje mag mee. Ik had mijn verzorg paardje mee. Helaas is Colle nu overleden.
Verder is er naast paardrijden ook nog aan dingen als zwemmen winkeleln en een huifkartocht gedacht.
kortom een aanrader

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-04 15:47

Ik heb even gekeken, vond het wel wat.
Hou het zeker in mijn achterhoofd.

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 23:46

hej assiej wist niet dat jij op bokt zat. ik ga waarschijnlijk niet naar rosworld omdat het zo veranderd blijft te zijn Scheve mond lijkt me wel leuk zo'n kamp met bokkers