Ik nam iets zoets mee, waarschijnlijk brownies, al hebben we gister op VT een recept voor malteser-cake zien staan die er ook wel heeeeeeeeeeel lekker uit zag
Als de winkels niet gesloten waren was ik er op stel en sprong heen gerend, had alles gehaald en was aan de bak geslagen. (met witte Maltesers lijkt ie me ook heerlijk..)
Op zondag is er bar weinig open haha. Maar heb nu een nieuwe lading knakworstjes in bladerdeeg in de oven liggen, helaas was het bladerdeeg op.. Nouja, kan de kinders iig een paar knakworstjes voorschotelen, gaat om het idee.
Ben benieuwd hoe het gaat, zijn hele leuke kids maar ik ben gewoon geen kinderen gewend. Heb ponykampen begeleid, vraag me niet hoe, maar dat ging prima. Ik ben gewoon geen kids van dichtbij gewend.
Edit: Oh help, hier lopen 2 topics door elkaar. Laten we het hier braaf over de borrelavond hebben, in de HK over ander soort gezelligheid.
Oooh daarvan heb je de variant Rocky Road. Dat is met ind chocola, marshmallows (schrijf je dat zo? ) en nootjes. HEEEEEEEEEEERLIJK! Lekke veel calorieën hhihi
Ik rij via drachten naar Leeuwarden geloof ik (ovb dat ik ga). Dus als ik in Heerenveen even moet stoppen kan dat. Ik ga wel optijd weer terug. (Uiterlijk half 12)
Cadaz
Geplaatst: 11-08-13 14:13
Heerenveen? dan rij je hardstikke om vanaf drachten Over de waldwei is de gewone route