Zeg maar hoe laat jullie willen afspreken! En afspreken deden we in Scheemda op het station volgens mij? Zijn we dan met z'n drietjes? Of kwamen er nog meer haha
Op de fiets kan ook hoor! Als we toch maar met z'n drietjes zijn, kan ik ook voor Tamara een fiets meenemen, dan kunnen we op de fiets naar de blauwe stad.
Hangt er net vanaf of mijn nieuwe wiel dan al binnen is of niet. Anders ga ik denk ik wel met de trein, kan ik nog steeds met papieren kaartjes reizen?
Anoniem
Geplaatst: 29-07-13 23:16
Ja hoor dat kan! Hoe laat willen jullie afspreken? En het wordt erg heet, is het een idee om nog zwemkleding mee te nemen voor als we het niet meer volhouden? Moet ik me even over m'n bikinivrees heen zetten.
Hallo! Ik wil me ook wel even melden, ik ben wel wat jonger, maar dat mag de pret niet drukken, ben 18 jaar Ik heb alles bijgelezen en ik kan gelijk niet komen op de eerste meeting, hoe slecht haha! Ik moet dan aan het werk..
lalunamyo
Geplaatst: 30-07-13 10:23
Welkom De helft kan volgens mij donderdag niet maar dat zal altijd wel zo zijn. Mocht het gezellig worden ga ik de volgende keer wel gewoon mee! Ik moet nu ook werken
Bhodi
Geplaatst: 30-07-13 10:26
Aah das balen, maar daar heb je gelijk in hoor! Ik moet vanmiddag om 17 uur weer aan het werk Werkze en dankjewel!
Edit: de Rhodium in je profiel is heel gaaf!
lalunamyo
Geplaatst: 30-07-13 10:52
Ha bedankt! Ben er ook errug blij mee. Ik heb hem, met mijn studentenbudget, als jaarling gekocht Kon me toen geen 3 jarige veroorloven die mij aansprak Gelukkig is hij helemaal leuk geworden! Het is een blijvertje