Gister heeft mijn pony een kleine slokdarm verstopping gehad, was even schrikken maar viel gelukkig mee. Net voordat de dierenarts arriveerde slikte ze de prop weg maar ze heeft wel antibiotica gekregen en een verslapper zodat ze beter kon slikken. Het is voor mij even afwachten of ze geen koorts krijgt, niet gaat hoesten of verkouden wordt anders mag ik niet mee de kans op longontsteking is nu even heel groot....ik hoop wel dat het kan want ze geven best wel mooi weer op!
Dank jullie wel! Was wel even schrikken maar ze staat alweer lekker op het land te eten. Ze is wel wat sloom door de antibiotica maar ze hoest nog niet en heeft geen snotneus of verhoging. Dus ik heb goede hoop dat ik mee kan!
Dank je wel dat je er naar vraagt ! Gister ging het goed maar was ze wel wat slomer en rustiger dan normaal, ze was wel gewoon gras aan het eten, haar slobber wilde ze niet. Ik heb haar nooit een deken op, gewoon goed uitstappen maar ik moet nu helemaal uit kijken dat het haar niet teveel wordt omdat ze zo weinig conditie heeft is een lange rit alleen al zwaar. Mijn man zegt gewoon doen maar ik twijfel een beetje....wil idd ook niet dat ze ziek wordt.