De datum klopt niet meer, toch... Misschien kan dat even aangepast worden...
carien
Geplaatst: 16-12-03 15:55
Een idee om nu al wat te doen: iedereen op bokt bestookt allerlei 2e kamerleden met emails waarin staat dat er zo snel mogelijk iets gedaan moet worden aan paardenmishandeling. Geef voorbeelden evt. verwijzingen naar krantenberichten etc. Misschien kan hier op Bokt ook een voorbeeldbrief geplaatst worden! 2e Kamerledenadressen vind je op; www.overheidslinks.nl/tweedekamer.htm
patrice
Geplaatst: 16-12-03 16:33
zeg wat goed carien ik zal dit maar even voorleggen aan de wergroep stp bedankt! super
Dennis v m
Geplaatst: 16-12-03 23:55
Wat klopt er niet aan de datum? Is het nou toch weer niet de 27 ste het wordt een beetje verwarrend zo, vind je niet?
organisator
Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-03 01:05
Ahum er zijn weer mensen die voor hun beurt praten.
Het was de bedoeling dat na de vergadering vanavond er een verslagje op woensdagmorgen geplaats zou worden. maar goed nu dan even.
Er zijn spijkers met koppen geslagen vanavond. Ook Henk ter Napel was aanwezig (voorzitter stichting zinloosgweld tegen dieren) en ja de samenwerking is een feit
we zijn nu onderdeel van deze stichting en doen veel researchwerk voor hun. Tevens behouden we onze eigen acties en ideeen, maar wel in overleg.
dus de officiele kant is rond en tot ieders tevredenheid (van diegene die tenminste op de vergadering aanwezig waren)
Leuke bijkomstigheid hiervan is nu dat we in enen 16000 handtekeningen hebben (wij hebben er ongeveer 1000 ) en we waarschijnlijk op paard ahoy staan met een stand. (waar we overigens nog mensen voor zoeken die ons helpen met het uitdelen van flyers.
Maar ook een nadeel.
Inderdaad de datum Aangezien minister Donners is aangeschreven en ministers nu eenmaal zelf hun tijdsindeling doen. Hebben we dus voorlopig niets meer aan de datum.
Helaas maar waar. De stichting is verder in hun vorderingen hierin, en het zou dan ook niet reeël zijn om onze actie alleen door te zetten
dan zouden we tenslotte één van onze eigen doelen verloochenen (het samenwerken van organisaties). Dus we wachten het antwoord van de minister af. En er zijn dus ook al contacten met andere politieke personen en partijen, dus het gaat allemaal zeer voorspoedig.
Tevens worden er t-shirts gedrukt (voorbeelden op onze site en de site van de stichting.
Dus allemaal zeer gunstig (op de datum na dan) We hopen dat jullie deze sticky in de gaten houden want er komt nog meer nieuws in de komende tijd.
Verder valt er nog te melden dat we vol goede moed jullie handtekeningen tegemoet zien (stuur ze me toe alsjeblieft zodat we ze kunnen tellen) en zijn we op zoek naar datums van mishandelingen van dierenleed Dit kun je kwijt op ons forum (dit voor een inventarisatie van het geweld wat plaatsvind)
Tevens zoeken we sponsoren/vrijwilligers/en mensen met goeie mediacontacten/adressen en natuurlijk alle info omtrent dit akelige onderwerp.
Wil je op de hoogte blijven kijk dan op onderstaande link voor ons forum, daar kun je ook je info in kwijt en de handtekeningenlijst downloaden.
Voor als je wat aan te bieden hebt. Of voor als je wat zoekt
Opbrengst natuurlijk voor het goede doel
Dennis v m
Geplaatst: 22-12-03 23:56
Ik zie in het forum niets staan van t shirts hoor.......
organisator
Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-03 19:34
Voor iedereen die interesse heeft en meer van ons en van Stichting zinloosgewelddieren wilt weten, op 11 januari is er een meeting bij van der Valk in Leusden, om 12.00 uur.
Van de STP afdeling zijn er in ieder geval de mensen die je dus achter het forum vindt, en natuurlijk is de voorzitter van de stichting zinloosgewelddieren er ook.
Dit is natuurlijk Henk ter Napel. We gaan dan eens kennismaken met elkaar. Henk verteld wat over de stichting. en natuurlijk kan je je vragen en ideeen ook kwijt. Tevens voor diegene die handtekeningenlijsten hebben, je kan ze dan ook inleveren.
Dus deze uitnodiging is voor iedereen die geinteresseerd is in de stichting, leden en niet leden. Voor iedereen die eens met ons wil kennismaken.
Dus 11 januari 2004 om 12.00 uur bij van der Valk in Leusden (vlakbij Amesfoort)
komt allen!!!!
Jacksel
Geplaatst: 25-12-03 01:11
Ooooo super, dat is tien minuutjes fietsen voor mij Oftewel als ik kan ben ik er dan
Ligt vlak bij de snelweg A28, afslag Leusden...
organisator
Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-03 17:36
lekker dichtbij zeg Jacksel
ik moet minstens een uurtje rijden met de auto wie mee wil vanaf Zuidwolde of carpoolen kan me een PB sturen
organisator
Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-03 20:47
Niemand die wil carpoolen?
Dan ga ik alleen hoor. Dus even reageren, per PB kan ook.
Sammie
Geplaatst: 28-12-03 20:53
Ik kom uit Zeeland, ik weet nog niet zeker of ik kan, maar als ik kan laat ik dat zo snel mogelijk weten. Mocht je mee willen rijden, laat 't me dan even weten.
Anoniem
Geplaatst: 04-01-04 17:46
Ik kan niet komen, maar ik zal wel een handtekeningenlijst opsturen met handtekeningen