meld je woonplaats en stuur vakantie maar door naar mij als je gaat en als je wilt mee meeten natuurlijk maar iuk neem aan van wel aangezien je je melde xD
x_Kaat_x
Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-13 20:37
TurboDi schreef:
het probleem is dus ik heb geen balk!!
ja dat dacht ik dus, en er staat nergens dat je kunt editen?
x_Kaat_x
Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-13 20:38
TurboDi schreef:
haha okee.. was ook niet beledigend bedoeld hoor..! haha x
en wow groningen, lekker ver er gaat toch zowiezo iemand een enorme afstand moeten afleggen :/ maar laten we het zo makkelijk mogelijk voor iedereen houden
jaa... inderdaad.. lig ik nog redelijk centraal gelukkig
x_Kaat_x
Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-13 20:54
misschien ook even zeggen hoe belangrijk het is dat het niet TE ver weg bij jouw is, dan kunnen we er rekening mee houden, maarjah ik denk dat iedereen het liefste dicht bij zich wil meeten maar degene die dat bevoorbeel echt niet mogen ofzo even melden en degene die het niet TE veel uitmaakt zeg ook maar ik weet het nog niet aangezien ik zelf denk dat het geen probleem is maar mijn ouders...? geen idee eigenlijk...
ik denk niet dat mijn ouders mij even vrolijk naar zeeland of ergens die kant op gaan brengen.. worden ze niet vrolijk van denk ik..!
x_Kaat_x
Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-13 20:58
xsarinax schreef:
Ik kan niet via mij mobiel dat toevoegen. Ik woon in winsum, groningen , nl . Ik ga van 25 tot 6 in die buurt op vakantie
ps: 25 tot 6 wat? maar ik neem aan julie-augustus dusjah je hoeft niet te antwoorden xD
x_Kaat_x
Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-13 20:59
TurboDi schreef:
ik denk niet dat mijn ouders mij even vrolijk naar zeeland of ergens die kant op gaan brengen.. worden ze niet vrolijk van denk ik..!
begrijpelijk we kunnen misschien ook elkaar oppakken onderweg als vervoer voor sommige een probleem word, er wel aan denkend dat dat ook een heleboel geregel enzow is