Gezellige meiden uit heel NL gezocht voor vriendschap!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anouska15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 17:19

Laat ik me ook maar melden, altijd leuk als er wat moois uit bloeit!
Ik ben Anouska, 21 jaar en woon naast Hilversum. Over twee weken ga ik samen wonen en zal er een hoop gaan veranderen denk ik, aangezien ik de enige van de drie meiden van ons groepje, die,al zover is. In het plaatsje waar ik ga wonen heb ik alleen een vriendengroep via mn vriend met alleen jongens en kan wel wat meer meiden om me heen gebruiken :)!!

Elke week rij ik 2 a 3 x op mijn super gave KWPN bijrijdpaard. Daarnaast volleybal ik eens per week met een vriendin. Ik ben gek op alle beesten, en kan me altid prima op stal vermaken met alleen al kijken naar mn paard. Verder ga ik graag uit eten (SUSHI!!!!) en dagje of avondje weg kan ik echt van genieten.

Ik ben een vrolijke, op zn tijd drukke meed die flink kan kletsen.

Maar genoeg over mij ;) wie ben jij? Pb staat open!!

Liefs Anouska

DeniseM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 17:25

Wat leuk! Mijn pb staat open! Hartstikke leuk, en wie weet?

Mijn naam is Denise, 23 jaar uit Maassluis.
Ik woon samen met mijn vriend en chihuahua. Mijn pony staat in Maasland en is hoogdrachtig :)

Ook ik ga graag en vaak uiteten, naar de bios en heerlijk stadten :) wie niet?!

Wil je meer weten en iets over jezelf vertellen, stuur dan een pb!!

:*

Anouska15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 17:26

Malouke schreef:
Peelie schreef:
Dan zal ook ik me maar eens melden.

Ik ben Gail, 21 jaar. Ik studeer Fysiotherapie aan de Hva van Amsterdam. Ik zit nu in het eerst jaar, en ben bezig met het afronden daarvan. (best wel pittig)

Ik kom zelf uit het Gooi, al woon ik in een normaal rijtjeshuis :+ . Ik woon (jammer genoeg) nog bij mijn ouders, samen met mijn verloofde. Een trouwdatum staat nog niet vast, aangezien we eerst een eigen plekje willen hebben.

Verder heb ik 2 Haflingers waar ik heel fanatiek mee rij, en waar ik veel plezier aan beleef.

Ik ben zelf, spontaan, een beetje maf, lief, rustig, een luisterend oor, hou van kwebbelen, praktisch ingesteld, soms een beetje kritisch, maar wel heel erg eerlijk.

Verder vind ik het buiten de paarden om ook heel erg leuk om af en toe uit te gaan, een drankje pakken, gezellig shoppen, theeleuten, filmpjes pakken enz enz.

Ik heb vroeger in een grote vriendengroep gezeten, maar doordat mijn nu verloofde een heel licht huidskleurtje heeft (hij is de grotste kaaskop die ij ken, en nederlandser dan nederlands) werden we niet geaccepteerd en ben ik op die manier uit de groep gewerkt zegmaar. Sinds die heb ik geen echte vrienden meer. Ik be. Te volwassen voor mensen van mijn leeftijd, waardoor het vaak niet klikt, of heel snel stuk loopt. Over het algemeel ga ik het liefst met mensen om die een jaar of 4 ouder zijn dan ik, zonder saai te zijn. Maar door de studie blijkt dit nogal een uitdaging.

misschien loop ik hier wel iemand tegen het lijf? Zou leuk zijn :)

Hier meld ook iemand zich uit het Gooi, met ook een SPW diploma :) helaas waardeloos met deze tijden!

Heej wat grappig jij hebt je paardjes in Eemnes.. Waar als ik vragen mag? O:)

Maar wat gezellig dit, ik ga ook mee doen hihi.

Ik ben Malouke, 23 jaar. Ik heb dit jaar de opleiding pedagogisch medewerker afgerond en werk nu als Nanny.
Woon in Eemnes bij mijn moeder en haar vriend, en daar staat mijn pony ook en over een paar maandjes ook mijn kleine veulen.

Ik hou ervan om met mijn kleine pony bezig te zijn, te shoppen (vooral veel voor me pony haha hele kast vol), kletsen, bioscoopje, stappen, van de zon genieten en een terrasje te pakken.

Verder heb ik nog wel wat vriendinnen maar die spreek ik niet heel veel meer... Hun hebben allemaal een vriend e.d. en had ik ook 3,5 jaar dus het is nogal verwaterd.
Ben benieuwd wie ik hier tegen kom, PB box staat open! :D

Anouska15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 17:29

StillAngel schreef:
Woont er hier toevallig ook iemand in Hilversum?

Haha ook ik woon naast Hilversum. Nu aan de ene kant, richting A'foort, en over twee weken woon ik meer richting Loenen.

Pb staat open hoor :)

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 17:30

Zal ik me dan ook hier melden?
net 20 geworden, hopelijk snel van school
Echt een rot school die van mij...

Pff, ik zou niet weten wat ik over mezelf moet vertellen..
Helaas al een tijd niet gereden, afgezien vandaag toen ik schijnbaar op een heus racepaard zat.(nooit gekoersd)
Sjonge wat ging die hard zeg.. Echt kicken!

Wil je meer weten?
Laat maar weten, ik sta overal voor open

xLianneZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 18:20

Mensen uit Overijssel? Wacht nog steeds af op een pb!

ayla31

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 20:35

Hallo ik ben Ayla,kom uit eindhoven en ben 17 jaar. nog bezig met het vmbo + stage
mijn hobby's zijn natuurlijk paardrijden, heb op dit moment een haflinger merrie waar ik heel gek mee ben.
voor de rest hou ik van uitgaan en shoppen met vriendinnen.
en nieuwe mensen leren kennen is altijd leuk

stuur me maar een pb! altijd leuk :)

Marjan1984

Re: Gezellige meiden uit heel NL gezocht voor vriendschap!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 10:26

Mijn pb box staat ook nog altijd open voor wie daar zin in heeft.

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 10:37

Wat een leuk idee!

Bij mij is het hetzelfde, iedereen is druk en vriendschappen verwateren ;)

IK ben Sonja 26 jaar.
Samen met vriend en moeder van 2 kinderen, een jongetje van 4 en een jongetje van 1 jaar.
Mijn hobby's zijn lezen, paarden, spelletjes
Ik werk in de thuiszorg en ben daar met een opleiding bezig.

Ik ben best wel een beetje verlegen en stap dus ook niet snel op iemand af, waardoor nieuwe vriendschappen maken moeilijk is :P

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 10:42

Ik heb al gezellig pb contact gehad met iemand :)

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 10:44

Wat een leuk en positief topic :-) voel mij hier zeker tot aangesproken! Zal later even een intro maken over mijzelf, moet nu eerst even haasten :Y)

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 10:47

Dungen schreef:
Ik ben overigens erg benieuwd of er al mensen zijn die contact hebben gelegd via pb..

Er zit bij mij een onzichtbare drempel voor om iemand een pb te sturen :') :o

Ik heb ook nog niets gestuurd of ontvangen. Beetje druk gehad en ik weet niet zo goed wat ik moet sturen. :+ :o

Maar mijn pb staat altijd open. :D

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 11:00

Ik heb al wel met wat mensen contact, maar jammer genoeg bloed dat toch een beetje dood.

heb de laatste PBtjes gestuurd. Maar ik vind het een beetje raar om er na een paar dagen weer een tegenaan te gooien. Dat komt zo desperaat over. Laat staan wat in er in moet zetten?

Cheiba

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 11:18

Peelie schreef:
Ik heb al wel met wat mensen contact, maar jammer genoeg bloed dat toch een beetje dood.

heb de laatste PBtjes gestuurd. Maar ik vind het een beetje raar om er na een paar dagen weer een tegenaan te gooien. Dat komt zo desperaat over. Laat staan wat in er in moet zetten?

Ja hier een beetje t zelfde wel jammer. En er zijn weinig mmensen uit mijn omgeving.

_Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 11:22

Wat een leuk idee dit topic! Er wonen soms bokkers dichterbij dan je denkt :D

Ik wil mezelf hier ook wel melden! Heb een aantal super lieve vriendinnen, die ik ook al heel lang ken. Doordat ik gestopt ben met mijn opleiding en daarna ben gaan werken, weinig nieuwe mensen leren kennen, wat ik wel eens jammer vind, vooral ook op paarden gebied.

Ik ben Marjolein, 23 jaar en woon met mijn ouders en broertje op een boerderij in Vianen, waar mijn paard en pony's aan huis staan. Gestopt met de pabo, en daarna gaan werken in een winkel.
Ben gek op fotograferen, winkelen, terrasjes, uitgaan en andere leuke dingen doen.
Daarnaast zit ik in een activiteiten commissie van onze rijverening, waar we ons lekker bezig houden met wedstrijden en andere activiteiten. Ik vind het heerlijk om met de paarden bezig te zijn, op wedstrijd mee te gaan, het bos in te gaan of gewoon een dagje keutelen.

Het lijkt me heel leuk om via deze manier nieuwe mensen, en wie weet nieuwe vriendinnen te ontmoeten! :)

ayla31

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 12:08

Zijn er hier nog mensen omg brabant?

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 12:16

Ik ga mijzelf ook aanmelden. Ik ben Marjolein, 24 jaar en woon sindskort in een klein dorpje in Groningen (nabij Surhuisterveen). Ik heb wel een aantal goede vriendinnen, maar er kunnen natuurlijk altijd meer bij. :)
Ik ben werkzaam als doktersassistente en had tot voor kort een eigen paard, helaas door tijdgebrek heb ik hem moeten verkopen.
Mijn hobby's zijn: hardlopen, mountainbiken & racefietsen, winkelen etc.

Oh ja en ik ben gek op PB's! Dus stuur gerust! :)

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 12:28

ayla31 schreef:
Zijn er hier nog mensen omg brabant?

Moergestel hier :)

ik heb ook al contact, leuk initiatief dit topic! :D

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 12:30

Hier Noord Limburg

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 12:35

Ik kom me hier ook eens melden!

Het wordt geen lange intro, heb ik vandaag niet zoveel tijd voor hihi.
Maar mijn naam is Kim, 22 jaar en woon in Leerdam.
Ben zelf op dit moment erg druk met werk en m'n paard, maar voor leuke contacten sta ik zeker open!

libra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 12:41

Wat een leuk idee.

Ik meld me ook :)

Ik ben Veronique 25 jaar en woon in Zuid Limburg in het plaatsje Sittard.
Mijn hobby's zijn tekenen, lezen, spelletjes, lopen.
En natuurlijk mijn paard verzorgen en rijden. :)

Zo nu ga ik eens rustig het topic verder door lezen :)

Afstand is niet zo'n heel probleem, heb een auto.
En vind het ook leuk om op nieuwe plaatsen te komen :)
Laatst bijgewerkt door libra op 23-06-13 13:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Gambler21

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 12:51

Wat een leuk idee dit topic!

Graag zou ik me hier ook melden. Ik ben Desire, 26 jaar, woon in Putten ( Gelderland ) samen met mijn vriend en 2 katten. Mijn paard en haar vriendinnetje ( die bij ons in pension staat ) staan aan huis. Daarnaast werk ik bij een vleesbedrijf waar ik voornamelijk bezig met het verzorgen van vleespakketen ( gourmet, bbq etc ). Mijn hobby's zijn mijn paard, zowel de verzorging als het rijden, mijn werk, terrasje pakken, koken, uitstapjes maken etc.

Het lijkt me erg leuk om met iemand in contact te komen die enigszins uit de omgeving komt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 15:08

Leuk idee!

Aangezien ik een aantal keer van school veranderd ben, heb ik niet echt veel vriendinnen meer over. Ja met een paar meiden van stal ga ik wel eens wat drinken of naar wedstrijden toe. Maar verder heb ik niet echt vriendinnen.
Ik kan het ook meestal wel eerder vinden dan mensen die ouder dan mij zijn. Want ook ik geef liever mijn geld uit aan een nieuw paar laarzen dan een avond jezelf helemaal lam te zuipen.

Mijn naam is Janneke, 18jaar oud. Woon in de omgeving van Tilburg/Breda. Studeer in Breda en volg een opleiding voor paardjes! :D
Verder rijd ik op een paard van iemand anders die nu op een training/dressuur stal staat om de puntjes op de i te gaan zetten. En dan binnenkort een paar oefen wedstrijdjes te gaan rijden, en dan volgend zomerseizoen echt te starten! :D

Je mag altijd een PB sturen! :)

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 15:18

Leuk initiatief!

Ik ben Britt, 17 jaar (3 oktober 18 :D ). Ik woon in Tiel (Gelderland). Momenteel doe ik 5 Gymnasium en ik hoop straks over te zijn naar 6 Gymnasium :) Ik heb geen eigen paard, maar wel meerdere bijrijdpaarden en plekken waar ik terecht kan. Ik werk op een camping waar ik paardrijlessen geef. Verder ben ik iemand die nooit uitgaat, ik vind het gewoon niet leuk en ik drink ook niet. Liefst ben ik bezig met de paarden :D
Ook doe ik nog aan wielrennen. Tekenen vind ik ook leuk om te doen! Verder eehm, ben ik een vrij alternatief iemand qua muzieksmaak en kleding.
Meer weet ik even niet te vertellen :')

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 15:25

Wat een leuk idee!
Ik ben Chantal kom uit Brabant en vind het altijd gezellig om mensen te ontmoeten! Ben 19 jaar en dit jaar afgestudeert als Paraveterinair en werk nu in een dierenartsenpraktijk :). Heb een eigen paard en daarnaast fotografeer ik ook graag.

Ik zit nu btw op mobiel dus sorry voor eventuele kromme zinnen of woorden, mobiel vind het soms nodig om dingen te veranderen.. :D