Nou, gezien haar humeur vrees ik dat thuis blijven en proberen een afspraak te maken bij de kinderarts het best is. 4 uur met een ziek kind in de auto lijkt me geen goed plan. Veel plezier dames!
JA jammer, daar had je zo hard voor gewerkt. Maar ik snap t wel. Hopelijk kan de KA wel een oorzaak vinden voor haar koorts. BA jammer dat je er niet bij bent maat.bedankt
Nee hoor cheiba geen betaald parkeren hier.. Gewoon gratis.. JA wat enorm jammer dat je er niet bij kunt zijn vandaag.. Ba jammer dat je ook niet kunt.. Het plezier zal wel lukken denk ik!
nee hoor dat is prima! er is nog niemand nu! tot straks! gezellie.. had ML al voorbereid dat er een klein babytje mee kwam... heerlijk om naar te kijken!
Ik was al langer klaar, blijkbaar had ik geen internet in het ziekenhuis. DL is zeurderig en heeft koorts. Dokter kan niks vinden. Ijzersupplement, 4 min wachten voor we haar troosten 's nachts ( , zou ik het toch moeten gaan geloven) en een andere neusspray. Afwachten dus.
JA, drinkt ze wel voldoende? Wat een advies weer, een kindje moet toch getroost worden.
BelleFleur
Geplaatst: 06-06-13 17:12
Nou, ze bedoelde het niet als ze koorts heeft, dat niet. Ik hoop dat ze voldoende drinkt, ik heb de laatste dagen niet vaak verschoond owv thesis (Vl na over) maar ze heeft regelmatig plasluiers. Drinkt 5x op een dag bv. En water (beetje) bij de vaste voeding.
Oh ja, echt ziek is ze pas als de koorts 3 dagen aanhoudt.