Hahaha cass, dat is lief elf uur vind ik ook een mooie tijd! ik laat het jullie zsm weten of ik wel of niet moet werken (dat weet ik helaas zelf nog niet )
Ja ik heb het ook in m'n agenda staan, Wollie, ik zal jou binnenkort even PBen over het hoe en wat met ophalen Mandy, ik zal kijken of m'n broer de hond anders de hele dag meeneemt dan zou je mee kunnen maar ik weet natuurlijk niet wat die op de planning heeft staan!
Mandy, hij heeft verlatingsangst dus ik kan hem gewoonweg niet de hele dag alleen laten. Anders had ik hem niet meegenomen maar ik vind het zo rot dat je niet mee kunt! Wollie is goed ik PB een dezer dagen!
Nou, ze hebben het voor elkaar op mn werk, heel de week vrij, behalve zondag 9 juni Heb geprobeerd of er iemand wilt ruilen, maar lukt niet helaas.. Sorry Naoom!
Jammer Frummels, Naoom en Mandy! Wie weet de volgende x?
Aleeneh en Cassandra, hoe doen we dat nou met vervoer? Kom jij hier heen Cassandra? Dat ik vraag of mijn ouders ons afzetten op Zwolle station, en dat Aleeneh daar ons oppikt? Vinden jullie dat een goed idee?
Ik woon inmiddels op 2 minuten rijden van het station af ofzo Dus geef een gil wanneer je er bijna bent (wisselen wel telefoonnummers uit) en dan kom ik die kant wel op.
Waar gaan we nou heen?
Dan hoop ik overigens wel dat het tegen die tijd beter gaat met mijn voet want ik kan nu niet echt goed lopen ben door m'n enkel gegaan gisteren.
paulien: ik ga zaterdag niet naar swifterbant, ik red dat niet omdat ik dat vrijgezellenfeest heb! dus ik ga zondagochtend dacht ik naar zwolle en dan zien we elkaar daar? als jij gebracht word is dat helemaal top natuurlijk, en anders had ik gezorgd dat ik er eerder was en dan zou ik je bij je perron opwachten! Ik neem talos dus ook niet mee! anders is het zo'n heen en weer gevlieg! Aleeneh: goed idee, ik stuur nog even een pb met mijn tel nr! spreken we af bij dat halen/brengen stukje achter de smullers zegmaar?
misschien nog even lijstje maken wie er mee gaat? we zouden toch naar zeist? (paar pagina's terug) en rond 11 uur toch afgesproken?
Aleeneh, ow oeps sorry, ik dacht dat je mij + Cassandra + een golden + kleine hond in je auto kon hebben, sorry ik heb er helemaal niet over na gedacht! Mijn fout.
cass1991
Geplaatst: 03-06-13 18:00
voor mij is het anders zo omrijden paulien, vind wel vervelend omdat we het hebben afgesproken maar ik reis altijd al via zwolle naar swifterbant. Zoals ik al zei ik zorg dat ik er eerder als jou ben, zodat ik je kan oppikken! hoef je niet alleen te staan in Zwolle!