Is de knoop gehakt voor 21 juli??Dan ben ik wellicht wel een beetje brakjes, daags ervoor een feestje bij de overburen!
maken we er een amerikaanse fuif van?Ieder neemt haar eigen spullen mee? Of maakt wat lekkers?Heeft Tien er ook het minste werk aan
Als jullie het goed vinden neem ik een lekkere chocoladeschuim ijstaart mee e maak voor oa de kindjes wel mini knakworstcroissantjes.
Klinkt echt goddelijk Salsa! Ik wil geen recept weten en zeg me dat t keiveel werk is Datum staat genoteerd. Denk dat ik een lekker brood bak en salades meeneem. Kijk tzt wel definitief.
iets zelf maken gaat denk ik nog niet lukken voor mij qua drukte thuismaar wil wel iets van drinken mee nemen ofzo ?
Ik sta op een streng dieet ivm luuk, dus ik moet even kijken wat ik meeneem. Zal ik anders iets van stokbrood met wat smeersels meenemen? Moet ik me alleen even buigen over die smeersels hihiOf wat rauwkost om te knabbelen?
Oh Salsa dat klinkt goed!!!Ik ken geen bijzondere recepten. Zie tzt wel wat er mist, dat wil ik wel mee nemen
Kan je wel gewoon brood eten dan BA? Ivm met de koemelk? Anders laat ik hubs een stokbroodje maken zonder koemelk en eiwitten.