Ik heb ook naar haar beschikbaarheid deze zomer gevraagd. Misschien op 15 augustus zelf? Of si een feestdag echt een reden om niet te werken? ik wacht haar antwoord af!
Belsje
Geplaatst: 02-07-13 11:13
Lach daar niet mee ... Baas zei "ja die Belgen hebben een dag vrij dan". Dus ik van "Hoe echt, hebben we dan vrij, da's keileuk!" Man heeft mij samen met het voltallige team zitten uitlachen ... *zucht*
15e heb ik wedstrijd van de LRV, dus daar moet ik echt naartoe..
Feelsoproud
Geplaatst: 02-07-13 17:42
Ikwil ook wel mee,tenzij het echt pokkeduur is.Maar als we elk een half uur rijden zal dat wel meevallen zeker? Ik heb er ook geen probleem mee om tot bij haar te rijden.
Als je van tevoren al een beetje kan losrijden,denk ik dat een half uur wel voldoende zal zijn.Als ik les heb rijd ik ook zelden een vol uur.We tetteren het uur wel vol... .
Wij maken de brug niet,en vrijdag is voor mij niet zo makkelijk om vrij te nemen(wedstrijd met werk).Maar ik ga morgen de wedsstrijdkalender wel eens bekijken.Als er niets speciaals is lukt het misschien wel.
ik blijf eventjes volgen.. aangezien er nog niets zeker is qua vervoer, mr datum alvast wel kan normaal gezien.. Of er moest iemand zijn uit de buurt hier die gaat en die nog een plekje over heeft? (tegen vergoeding uiteraard )
ik wiil eventueel ook meerijden in de clinic... natuurlijk wel te zien wie het is... het mag ook bij mij georganiseerd worden ( gratis) maar ik woon tegen Brugge, dat is niet echt in jullie buurt zeker?
nathe
Geplaatst: 27-07-13 08:50
Dames een update!
Jeanette had vorige week laten weten dat ze bezet is voor juli (duh...) aug en sept. Deze nacht heb ik antwoord gekregen van Kara Bosman
Zij stelt voor om in groepjes van 2 per niv te werken en dan een uur per groepje. Ze vraagt dan 50 euro per uur. Op vlak van beschikbaarheid kan zij enkel niet de komende 2 weken. Voor de rest af te stemmen met haar agenda natuurlijk!
Oh, Kara spreekt mij ook wel aan, als ik mijn nieuw zadel tegen dan gewoon ben, en het trailerladen lukt wat vlotter, dan wil ik ook wel komen (ook van het noorden van Antwerpen, Babbelkous)