Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Weet alleen niet of er een max aan zit. Maar lisa jij werkt ook bij Jumbo toch?
. Haha Weissjee schreef:Ik gok toch dat het eind april of mei wordt, want anders wordt het echt passen en meten haha. Maar wacht wel tot ik alle PBs binnen heb!
Eeen meiden, ik kan via het werk korting krijgen of veel pretoarken. Walibi word dan 20 euro ipv van 33 ongeveer. Weet alleen niet of er een max aan zit. Maar lisa jij werkt ook bij Jumbo toch?
Ik heb dat abbo voor walibi hellendoorn en dolfinarium, dus ik heb mijn kaartje(en parkeerkaart voor walibi) al. Haha
. En of iedereen wilt rijden! Dagje walibi kan je wel meer kletsen en is makkelijker te bereiken. Walibi kan dus voor zon 20 euro, buitenrit wordt per uur 18 euro... Weissjee schreef:Ja dan moet je je op jumboweb.nl aanmelden!!! Heel veel dingen krijg je met korting.
Meiden ik heb gemailt met de kronkel, en ze kunnen tot ongeveer 10 man meenemen op buitenrit. Dus even afwachten hoeveel er mee gaan. En of iedereen wilt rijden! Dagje walibi kan je wel meer kletsen en is makkelijker te bereiken. Walibi kan dus voor zon 20 euro, buitenrit wordt per uur 18 euro...
.
ja, snap je wel.
. Achja genoeg tijd om elkaar echt te leren kennen als het druk is. Haha. Als het heel rustig is ben je ook weer sneller weg
Weissjee schreef:Kirsten een doordeweekse dag gaat denk ik best moeilijk worden.. Hooguti in de meivakantie maar dan is het ook druk. Achja genoeg tijd om elkaar echt te leren kennen als het druk is. Haha. Als het heel rustig is ben je ook weer sneller weg