Wie is de mol?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 18:29

Is er nog plek of zitten jullie al zo goed als vol?
Ik zou graag mee willen doen als kandidaat :D, maar grote kans dat ik vrijdag avond pas aankom.

Beschik waarschijnlijk ook wel over een auto, voor wie mee wil rijden vanaf Zwolle.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 19:37

Mjetterd schreef:
Is er nog plek of zitten jullie al zo goed als vol?
Ik zou graag mee willen doen als kandidaat :D, maar grote kans dat ik vrijdag avond pas aankom.

Beschik waarschijnlijk ook wel over een auto, voor wie mee wil rijden vanaf Zwolle.

of als mol :7

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 19:53

Centraal in Nederland zou inderdaad prettig zijn, want ik woon helemaal in een uithoek (Groningen). Wil wel graag voor middernacht de plek van bestemming kunnen bereiken. :') Vooropgesteld dat de datum mij uitkomt natuurlijk, maar dat even terzijde.

Wie weet ook handig om, als bekend is wie er meegaan, de organisator te laten weten of je wel of niet bereid bent als mol te fungeren? Zou dat niet open en bloot in dit topic doen, want dan kun je gelijk al mensen wegstrepen en dat zou jammer zijn. Wie weet een vragenlijstje opstellen waarom iemand denkt een geschikte mol te zijn, mits diegene zich daarvoor aandient uiteraard. ;)

saskiakefie

Re: Wie is de mol?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 19:59

Utrecht ofzo :j

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 20:00

Chanen schreef:
Centraal in Nederland zou inderdaad prettig zijn, want ik woon helemaal in een uithoek (Groningen). Wil wel graag voor middernacht de plek van bestemming kunnen bereiken. :') Vooropgesteld dat de datum mij uitkomt natuurlijk, maar dat even terzijde.

Wie weet ook handig om, als bekend is wie er meegaan, de organisator te laten weten of je wel of niet bereid bent als mol te fungeren? Zou dat niet open en bloot in dit topic doen, want dan kun je gelijk al mensen wegstrepen en dat zou jammer zijn. Wie weet een vragenlijstje opstellen waarom iemand denkt een geschikte mol te zijn, mits diegene zich daarvoor aandient uiteraard. ;)

Ja de ts kan het best iedereen een lijstje sturen met vragen en dan kan iedereen zelf weten of die het invult of niet. :j En dan kan ze als het er meerdere zijn daar uit kiezen.

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 20:44

Weekend 12/13/14 Juli
Shiloh (deelnemer)
G_S (organisatie)
Miek140
JPItty (deelnemer)
Leonie87 (deelnemer)
Eleandra
saskiakefie
Joolien
Sansje (deelnemer)
Pr_BillyBoy

Weekend 19/20/21 Juli
G_S (organisatie)
Chanen (deelnemer)
JPitty (deelnemer)
Leonie87 (deelnemer)
Eleandra
saskiakefie
Joolien
Sansje (deelnemer)
Pr_BillyBoy

Weekend 26/27/28 Juli
Shiloh(deelnemer)
G_S (organisatie)
Chanen (deelnemer)
JPitty (deelnemer)
Leonie87 (deelnemer)
Eleandra
saskiakefie
Joolien
Sansje (deelnemer)
Pr_BillyBoy

Weekend: 2/3/4 Augustus
Shiloh(deelnemer)
G_S (organisatie)
Hhilde
JPitty (deelnemer)
Leonie87 (deelnemer)
saskiakefie
Joolien
Ievie (maar dan alleen ondersteunend..)
Sansje (deelnemer)
galeo (film)
Pr_BillyBoy

Weekend: 9/10/11 Augustus
Shiloh(deelnemer)
G_S (organisatie)
Hhilde
Chanen (deelnemer)
JPitty (deelnemer)
Leonie87 (deelnemer) (liever niet maar als dit iedereen het beste uitkomt, regel ik het wel :P)
saskiakefie

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-13 01:23

Als ik zeker weet wie er allemaal defenitief kunnen gaat TS hier even een vragenlijstje maken. De mol moet natuurlijk wel van goede huize komen! :+

Laten we dan ook even een deadline erin gooien:

ik wil graag uiterlijk woensdag 20 maart weten wanneer iedereen kan en of diegene deelnemer is of mee wil helpen met filmen, biecht afnemen, ter plekke organiseren enz. Ook de mensen die nu onder voorbehoud meedoen, zet je naam even in de lijst bij de weekenden dat je kunt.

Ik zal dan een datum prikken. De lokatie blijft lastig, ik ga morgen als ik tijd heb kijken of ik iets in midden Nederland kan vinden. Het liefst wel een huisje (of camping met huisjes). Zodra ik iets heb gevonden, zal ik het posten.

Als er nu al mensen zijn die de mol willen (en kunnen!) zijn, pb me maar!

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 09:42

Ik wil graag meedoen :D Lijkt me erg leuk.
Als er hulp nodig is om een locatie te zoeken, wil ik wel helpen.
Kan helaas alleen de eerste 2 weekenden, de andere 3 ben ik op vakantie.

Weekend 12/13/14 Juli
Shiloh (deelnemer)
G_S (organisatie)
Miek140
JPItty (deelnemer)
Leonie87 (deelnemer)
Eleandra
saskiakefie
Joolien
Sansje (deelnemer)
Pr_BillyBoy
Mjetterd (deelnemer)

Weekend 19/20/21 Juli
G_S (organisatie)
Chanen (deelnemer)
JPitty (deelnemer)
Leonie87 (deelnemer)
Eleandra
saskiakefie
Joolien
Sansje (deelnemer)
Pr_BillyBoy
Mjetterd (deelnemer)

Weekend 26/27/28 Juli
Shiloh(deelnemer)
G_S (organisatie)
Chanen (deelnemer)
JPitty (deelnemer)
Leonie87 (deelnemer)
Eleandra
saskiakefie
Joolien
Sansje (deelnemer)
Pr_BillyBoy

Weekend: 2/3/4 Augustus
Shiloh(deelnemer)
G_S (organisatie)
Hhilde
JPitty (deelnemer)
Leonie87 (deelnemer)
saskiakefie
Joolien
Ievie (maar dan alleen ondersteunend..)
Sansje (deelnemer)
galeo (film)
Pr_BillyBoy

Weekend: 9/10/11 Augustus
Shiloh(deelnemer)
G_S (organisatie)
Hhilde
Chanen (deelnemer)
JPitty (deelnemer)
Leonie87 (deelnemer) (liever niet maar als dit iedereen het beste uitkomt, regel ik het wel :P)
saskiakefie

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 09:50

Zullen we de weekend opties schrappen tot 12/13/14 juli (12 man) of tot 2/3/4 augustus (11 man)?

Zodat we al wat dichter bij een datum komen? Of gewoon nu voor 12/13/14 kiezen?

Bovendien, moeten we er wel rekening mee houden dat we in het hoogseizoen zitten en dat overnachting dus best prijzig kan zijn. Beste is dan ook natuurlijk om zo vroeg mogelijk te boeken, zodat de prijzen hopelijk nog niet de pan uit stijgen :P .

[edit] Ooh sorry, ik had je 20 maart dingetje gemist :P ookal stond die dik gedrukt :P

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 10:04

Shiloh schreef:
Zullen we de weekend opties schrappen tot 12/13/14 juli (12 man) of tot 2/3/4 augustus (11 man)?

Zodat we al wat dichter bij een datum komen? Of gewoon nu voor 12/13/14 kiezen?

Boehoe, net de twee weekenden dat ik niet kan. |( Het weekend in juli zou ik 's zondags eventueel nog langs kunnen komen voor hand- en spandiensten. En gewoon omdat het leuk is om te komen kijken. :+

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 11:53

Misschien is het een goed idee om allemaal naar GS een pb te sturen met wat je wil doen?

Als je deelnemer wil zijn dus ook aangeven of je evt de mol wil zijn. Zoja, is het misschien ook even handig als je erbij zet waarom en wat je denkt dat je sterke en zwakke punten zullen zijn?

Kwa spellen kan iedereen misschien wel beetje meedenken. Als je een idee hebt dat ook gewoon op pb zetten? (niet iedere 3 min een idee sturen want dan wordt ze gek :D). Gewoon lijstje maken met je ideëen en die sturen?

Ik pleit er wel voor dat iedereen vrijdag middag vrij pakt om op tijd te verzamelen. We weten het ver genoeg van te voren, dus dit lijkt me wel te realiseren. Zeg, 16/17 uur verzamelen?

Een centraal punt van het land of een centraal punt voor de deelnemers. Woonplaats even vermelden allemaal om daar het centrale punt in te zoeken? Ik zou sowieso kiezen voor een bosrijke omgeving. Deze zullen nooit goed bereikbaar zijn met openbaar vervoerd, maar er zijn genoeg mensen met een auto volgens mij.

Kwa kosten zal iedereen ook anders zitten wat hij of zij uit wil geven. ik denk dat je sowieso wel moet rekenen op zeker €100 p.p. Met overnachting en eten voor mensen die er alle dagen bij zijn.

Als mensen 1 dagje willen komen moeten we gewoon even kijken wat daarvoor de kosten zijn, want het moet natuurlijk allemaal betaald worden.

Dus een pb met:
- Je bijdrage/wat je wil doen (als je wil mollen sterke/zwakke punten)
- Spel ideëen
- Maximum bedrag te besteden.
- Evt lichamelijke beperkingen/medicatie/dieet ed waar rekening mee gehouden moet worden
- ...?
Aan te vullen met wat ik vergeten ben...

Hoeveel mensen in de organisatie denken we nodig te hebben?
- Voor het spel zelf 6 tot 8 deelnemers?
- 2 presentatoren/aanspreekpunten
- 1 of 2 filmers?
- Evt fotograaf?
- 1 of 2 hand en span? (denk aan meehelpen spellen klaar maken ed).

Het "huishouden" kan denk ik gewoon door iedereen gedaan worden. En op het einde moet de gehuurde locatie vaak ook schoon achter gelaten worden. Dit moet ook een gezamenlijk gebeuren zijn lijkt mij en ook ingepland worden!

Tot zo ver mijn hersenspinsels op een rij ;)

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 12:23

Die weekenden in juli gaan gewoon ECHT ECHT ECHT niet lukken voor mij. Ik zit dan simpelweg nog met m'n hondje die ik niet ergens anders kan brengen.

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-13 13:06

leonie87 schreef:
Misschien is het een goed idee om allemaal naar GS een pb te sturen met wat je wil doen?

Als je deelnemer wil zijn dus ook aangeven of je evt de mol wil zijn. Zoja, is het misschien ook even handig als je erbij zet waarom en wat je denkt dat je sterke en zwakke punten zullen zijn?

Kwa spellen kan iedereen misschien wel beetje meedenken. Als je een idee hebt dat ook gewoon op pb zetten? (niet iedere 3 min een idee sturen want dan wordt ze gek :D). Gewoon lijstje maken met je ideëen en die sturen?

Ik pleit er wel voor dat iedereen vrijdag middag vrij pakt om op tijd te verzamelen. We weten het ver genoeg van te voren, dus dit lijkt me wel te realiseren. Zeg, 16/17 uur verzamelen?

Een centraal punt van het land of een centraal punt voor de deelnemers. Woonplaats even vermelden allemaal om daar het centrale punt in te zoeken? Ik zou sowieso kiezen voor een bosrijke omgeving. Deze zullen nooit goed bereikbaar zijn met openbaar vervoerd, maar er zijn genoeg mensen met een auto volgens mij.

Kwa kosten zal iedereen ook anders zitten wat hij of zij uit wil geven. ik denk dat je sowieso wel moet rekenen op zeker €100 p.p. Met overnachting en eten voor mensen die er alle dagen bij zijn.

Als mensen 1 dagje willen komen moeten we gewoon even kijken wat daarvoor de kosten zijn, want het moet natuurlijk allemaal betaald worden.

Dus een pb met:
- Je bijdrage/wat je wil doen (als je wil mollen sterke/zwakke punten)
- Spel ideëen
- Maximum bedrag te besteden.
- Evt lichamelijke beperkingen/medicatie/dieet ed waar rekening mee gehouden moet worden
- ...?
Aan te vullen met wat ik vergeten ben...

Hoeveel mensen in de organisatie denken we nodig te hebben?
- Voor het spel zelf 6 tot 8 deelnemers?
- 2 presentatoren/aanspreekpunten
- 1 of 2 filmers?
- Evt fotograaf?
- 1 of 2 hand en span? (denk aan meehelpen spellen klaar maken ed).

Het "huishouden" kan denk ik gewoon door iedereen gedaan worden. En op het einde moet de gehuurde locatie vaak ook schoon achter gelaten worden. Dit moet ook een gezamenlijk gebeuren zijn lijkt mij en ook ingepland worden!

Tot zo ver mijn hersenspinsels op een rij ;)

+:)+ En inderdaad, niet iedere 3 minuten een pbtje sturen... :+ }>

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 13:12

Hhilde schreef:
Die weekenden in juli gaan gewoon ECHT ECHT ECHT niet lukken voor mij. Ik zit dan simpelweg nog met m'n hondje die ik niet ergens anders kan brengen.

van mij mag de hond mee hoor :D. Als dat op de locatie straks kan heb ik iig geen bezwaar! Mits hij niet gaat mollen :Y)

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-13 13:22

leonie87 schreef:
Hhilde schreef:

van mij mag de hond mee hoor :D. Als dat op de locatie straks kan heb ik iig geen bezwaar! Mits hij niet gaat mollen :Y)

Sssssssst! Net Hhilde een pb gestuurd dat hondlief de mol zou zijn! O:)

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 16:51

Als niemand er problemen mee heeft kan hij prima mee.. Hij is dan wel overal bij want hij kan niet zonder mij, maar ik ben geen kandidaat dus zo'n probleem lijkt me dat niet voor het spel? Maar echt alleen als iedereen het niet erg vindt hoor! Oh en hij molt sowieso, het is nogal een boefje :D

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 16:54

Geen problemen mee hoor.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 16:57

Iedereen moet het echt eerlijk zeggen. Het is een dotje, maar wel met gebruiksaanwijzing. Hij is gewoon 24/7 bij mij dus erg veel kan hij niet uitvreten. En uiteraard slaapt hij gewoon bij mij etc. maar als er iemand bang is voor honden of er gewoon geen zin in heeft, moet dat gewoon gezegd worden :)

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 17:00

Voor mij geen problemen, er zit dan misschien wel een probleem met locatie vinden. Niet iedere locatie accepteerde zomaar honden.

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 17:00

Geen problemen met honden hier :)

_Animo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 17:01

Ik kom even binnen vallen hoor..
Ik wil/mag niet mee doen hoor, maar mischien zouden jullie kunnen zorgen dat het op Bokt komt. En dat wij dan zeg maar ook mee raden wie de mol is enzo. Of was dat al jullie bedoeling? :o

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 17:06

Klopt. Soms mag het niet in huisjes en zo (vaak wel, maar toch), maar als we iets vinden bij een camping dan kan ik nog in ons tentje. Komt goed, en als we geen goede locatie vinden dan gaat het over, jammer dan :D

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 17:35

Eh.. Maar hHilde.. Als ie gaat mollen dan wordt het wel lastig hoor. Dan moeten kandidaten toch ineens rekening houden met de twee mollen theorie..

Anyway.. Ik vind sommige honden wel leuk, andere niet. Maar van mij mag ie mee..

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 18:21

Geen probleem met honden :)

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-13 18:22

Hhilde is Art. En hondje drukt op de executie toets :+

Ik heb absoluut geen problemen met honden!