Ik zou graag mee willen doen als kandidaat
, maar grote kans dat ik vrijdag avond pas aankom.Beschik waarschijnlijk ook wel over een auto, voor wie mee wil rijden vanaf Zwolle.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vooropgesteld dat de datum mij uitkomt natuurlijk, maar dat even terzijde.
Chanen schreef:Centraal in Nederland zou inderdaad prettig zijn, want ik woon helemaal in een uithoek (Groningen). Wil wel graag voor middernacht de plek van bestemming kunnen bereiken.Vooropgesteld dat de datum mij uitkomt natuurlijk, maar dat even terzijde.
Wie weet ook handig om, als bekend is wie er meegaan, de organisator te laten weten of je wel of niet bereid bent als mol te fungeren? Zou dat niet open en bloot in dit topic doen, want dan kun je gelijk al mensen wegstrepen en dat zou jammer zijn. Wie weet een vragenlijstje opstellen waarom iemand denkt een geschikte mol te zijn, mits diegene zich daarvoor aandient uiteraard.
En dan kan ze als het er meerdere zijn daar uit kiezen.
)
Lijkt me erg leuk.
)
.
ookal stond die dik gedrukt
Shiloh schreef:Zullen we de weekend opties schrappen tot 12/13/14 juli (12 man) of tot 2/3/4 augustus (11 man)?
Zodat we al wat dichter bij een datum komen? Of gewoon nu voor 12/13/14 kiezen?
Het weekend in juli zou ik 's zondags eventueel nog langs kunnen komen voor hand- en spandiensten. En gewoon omdat het leuk is om te komen kijken.
). Gewoon lijstje maken met je ideëen en die sturen?
leonie87 schreef:Misschien is het een goed idee om allemaal naar GS een pb te sturen met wat je wil doen?
Als je deelnemer wil zijn dus ook aangeven of je evt de mol wil zijn. Zoja, is het misschien ook even handig als je erbij zet waarom en wat je denkt dat je sterke en zwakke punten zullen zijn?
Kwa spellen kan iedereen misschien wel beetje meedenken. Als je een idee hebt dat ook gewoon op pb zetten? (niet iedere 3 min een idee sturen want dan wordt ze gek). Gewoon lijstje maken met je ideëen en die sturen?
Ik pleit er wel voor dat iedereen vrijdag middag vrij pakt om op tijd te verzamelen. We weten het ver genoeg van te voren, dus dit lijkt me wel te realiseren. Zeg, 16/17 uur verzamelen?
Een centraal punt van het land of een centraal punt voor de deelnemers. Woonplaats even vermelden allemaal om daar het centrale punt in te zoeken? Ik zou sowieso kiezen voor een bosrijke omgeving. Deze zullen nooit goed bereikbaar zijn met openbaar vervoerd, maar er zijn genoeg mensen met een auto volgens mij.
Kwa kosten zal iedereen ook anders zitten wat hij of zij uit wil geven. ik denk dat je sowieso wel moet rekenen op zeker €100 p.p. Met overnachting en eten voor mensen die er alle dagen bij zijn.
Als mensen 1 dagje willen komen moeten we gewoon even kijken wat daarvoor de kosten zijn, want het moet natuurlijk allemaal betaald worden.
Dus een pb met:
- Je bijdrage/wat je wil doen (als je wil mollen sterke/zwakke punten)
- Spel ideëen
- Maximum bedrag te besteden.
- Evt lichamelijke beperkingen/medicatie/dieet ed waar rekening mee gehouden moet worden
- ...?
Aan te vullen met wat ik vergeten ben...
Hoeveel mensen in de organisatie denken we nodig te hebben?
- Voor het spel zelf 6 tot 8 deelnemers?
- 2 presentatoren/aanspreekpunten
- 1 of 2 filmers?
- Evt fotograaf?
- 1 of 2 hand en span? (denk aan meehelpen spellen klaar maken ed).
Het "huishouden" kan denk ik gewoon door iedereen gedaan worden. En op het einde moet de gehuurde locatie vaak ook schoon achter gelaten worden. Dit moet ook een gezamenlijk gebeuren zijn lijkt mij en ook ingepland worden!
Tot zo ver mijn hersenspinsels op een rij
leonie87 schreef:Hhilde schreef:Die weekenden in juli gaan gewoon ECHT ECHT ECHT niet lukken voor mij. Ik zit dan simpelweg nog met m'n hondje die ik niet ergens anders kan brengen.
van mij mag de hond mee hoor. Als dat op de locatie straks kan heb ik iig geen bezwaar! Mits hij niet gaat mollen