Dat lijkt me op dit soort locaties niet handig, ik zou zelf kijken om zo'n zadelstandaard en wat poetsspulletjes etc mee te nemen naar de plek zelf.
karlli
Geplaatst: 09-03-13 21:11
ik zou het zelf zo niet doen aangezien je dan als fotograaf, bv van team 3 bij ronde 3 nog portret moet doen, na rij en losgooi foto's waardoor je dus met een bezweet paard zit
joyca
Geplaatst: 09-03-13 21:13
dat is een punt, is er niemand die al eens zo'n fotomeeting heeft bijgewoont?
Roosch
Geplaatst: 09-03-13 21:14
Tsja, ik had even bij andere meetings gespiekt in de topics maar de keuze was of dit soort schema, of een schema waarbij het in z'n geheel 6 uur zou duren of waarbij niet alle fotografen alle paarden/disciplines voor de lens krijgen.
karlli
Geplaatst: 09-03-13 21:15
ik, maar deze was redelijk chaotisch kwa wie wanneer maar wel duidelijk eerst portret en daarna ohz (er werden geen losgooi foto's gemaakt)
maar denk dat het wel lastig is hoor (ook met alles opzetten dan en daarna afbreken, meerdere mensen nodig voor een paard) ik denk dat het wat veel gedoe is, maar wil wel even zeggen dat anderen er natuurlijk anders over kunnen denken
Nine en ik hebben even overleg gehad: Wat vinden jullie van een longeersessie ipv een losgooisessie? Dus bijvoorbeeld rechtuit longeren zodat de fotografen de lijn er af kunnen photoshoppen, dan hebben jullie toch nog 'losse' foto's (en voor de fotografen een goeie les om te photoshoppen )
Nine gaat straks iedereen pben die zich gemeld heeft en die op de lijst staat. Met een beetje goeie samenwerking moet dit door kunnen gaan.
Longeren mag.. is geen verplichting.. ik dpe t wel met woebe, zodat ik m nog vastheb.. ik vind lpsgooien persoonlijk niks.. maar als mensen dit alsnog willen doen, dan mag dat uiteraard ook.. gooi maar wat odeeen op allemaal..
Eventjes mijn complimenten hoe het idee wordt overgepakt. Een fotomeeting organiseren is niet niets.
Zoals ik al in mijn bericht aan Nien heb aangegeven ben ik van de partij. (als 1 van de weinige mannen en oude rotten)..Mocht het zo zijn dat er ter plekke organisatorisch geholpen dient te worden kan men op mij rekenen. Foto's komen dan wel een andere keer..
@alex: dankjewel, zowiezo dat je al wil helpen is top!! Onze roosch is ook al manusje van alles (en soms model met mijn wiebe)
Aan allen, ik krijg toch nog veel positieve PB's binnen, dus ik vind het heel erg fijn dat jullie mij, Joyca en roosch toch nog een kans geven om de hele boel weer op de rails te trekken.. Ben nog steeds aan t wachten op antwoord van de boswachter, ik neem aan dat hij pas maandag weer aan het werk gaat, dus dat ik maandag of dinsdag antwoord kan verwachten..