Bowlen ||Karten Schaatsen |Paintballen |Lasergamen ||Raften |Zwemmen Picknicken ||Karaoke|Ik vind alles zowat leuk
stefan1991 schreef:renskesanne schreef:omdat ik jullie aangereden heb zkkr ben echt een racemonster wat betreft karten gna gna gnaoe ik voel een uitdaging hier ontstaan ik heb namelijk wedstrijd gekart ik haak af zo goed ben ik nou ook weer niet :p
stefan1991 schreef:http://cartmanracing.webs.com/photos/ka ... GP9768.jpghahah lol nou ben niet echt heel goed in snel rijden meer tegen de kanten aan botsautootje spelen rondjes draaien maar vindt het wel leuk.
Ik heb niet het hele topic doorgelezen omdat ik zo wil slapen, maar 1. ben ik welkom? 2. is er al een plaats gezegt?
stefan1991 schreef:Bowlen ||||Karten |Schaatsen |Paintballen |Lasergamen |||Raften ||Zwemmen Picknicken |||Karaoke|
Airnt schreef:_nvds schreef:Meiden hebben we genoeg maar jongens zijn nog welkom voor de meeting.is dat een uitnodiging?????Cheers,AKPS mijn excuses als ik 'besloten' incorrect genegeerd heb, maar zo had ik het gelezen...Jaa kom maar hah
Bowlen |||||Karten |Schaatsen |Paintballen |Lasergamen |||Raften ||Zwemmen Picknicken ||||Karaoke| (wat is dat?)