Ik bedenk me net, kunnen we niet beter bij het munitie depot verzamelen? Dan zit je direct op een ruiterpad en kan je sowieso de cross hindernissen nemen
kionasuppie
Geplaatst: 06-02-13 12:20
Ehumm ik heb wel adres nodig als het kan:p anders vinden we het niet aha, paard heeft gister griepprik gehad dus 2 dagen voledige rust en 1 dag langzaam beginnen dan nog een dag aan het werk en dan lekker naar buiten heb er zin in!
Nee, dat is mij echt te ver. Dan sla ik een keer over! Dan heb ik er al een hele buitenrit op zitten om daar te komen, en vind het niet leuk om zo'n lang stuk alleen te rijden.
IJhorst, nou ja het kan opzich wel, maar via het bos weet ik ook niet helemaal precies waar het crosspad is. Dus eigenlijk is het voor mij handiger om dan bij de bosvijver af te spreken, want die kan ik wel vinden.
kionasuppie
Geplaatst: 06-02-13 12:27
Okee! Fijn haha ben namelijk geen held meer in springen na mijn shettie aha, Hopelijk wil pony eromheen maarlijkt me niet dat ik engie ben die niet wil springen of wel:p
ik ga wel springen, maar ben er 1x eerder geweest en toen wou mijn pony ook niet. Uiteindelijk sprong ze dr idioot hoog overheen
kionasuppie
Geplaatst: 06-02-13 12:33
Jaa voor ons is het ook nieuw terrein dus we gaan er mooi omheen! Pony kan het wel ik alleen niet T is meestal leuk! hindernis en dan wil ik dr eromheen, en dan voel je echt ooh oliebol! ahah misschien as er een heel klein boomstammetje ligt dat we die meenemen maar anders ga ik eromheen ahah weet ook nie precies wat jullie bedoelen met crosshindernissen
Ik ga ook wel springen! En daar verzamelen vind ik opzich ook goed, als ik wel een adres kan krijgen, want ik weet zo niet waar dat is haha.
Mijn pony hoest sinds het weekend, rijden gister moest met lang teugeltje steeds. Ze had geen verhoging, dus wsl zit er wat in t hooi ofzo. We kijken t aan, ik hoop dat t zaterdag weg is, en anders weet ik niet of ik wel moet gaan. Is voor pony ook niet fijn.
Daniellejody
Geplaatst: 06-02-13 14:05
Ekeif96 schreef:
Ik bedenk me net, kunnen we niet beter bij het munitie depot verzamelen? Dan zit je direct op een ruiterpad en kan je sowieso de cross hindernissen nemen
Even benieuwd, kan 10 februari niet... maar waar is dat cross pad? Kan ik even een keertje oefenen.
Veel plezier zondag dames! Vind het jammer dat ik niet mee kan. Had nog geprobeerd vervoer te regelen, maar mijn oom heeft zijn trailer helaas zelf nodig.
Ekeif96
Geplaatst: 07-02-13 12:17
S_imonee schreef:
Veel plezier zondag dames! Vind het jammer dat ik niet mee kan. Had nog geprobeerd vervoer te regelen, maar mijn oom heeft zijn trailer helaas zelf nodig.
Waar woon je? Kan je niet met iemand meerijden? En waar spreken we dan af?
Ik woon in Linde, maar ik kan wss ook niet zondag, aangezien het carnaval is en ik het hele weekend carnaval ga vieren, denk ik niet dat ik echt fris en fruitig op t paard zit Ik wacht wel tot het weer wat warmer wordt
Net bij de dierenarts wat tegen het hoesten gehaald dus wsl is ponylief zondag weer van het hoesten af! Straks even oefenen met trailerladen, zaterdag nog een keer en dan moet het goedkomen!
Daniellejody
Geplaatst: 07-02-13 18:18
Ekeif96 schreef:
Bij het oude munitie depot
ehm... waar is dat? Mischien adres? Ben erg benieuwd!