kun je vragen of er een mogelijkheid is om eventueel meer personen bij te reserveren? zoals ik al zei weet ik pas ergens in februari ( halverwege/eind ) of ik ook mee kan... ik hoop dat die mogelijkheid er is...omdat ik het gewoon eerder niet weet...zou jammer zijn als we dan niet kunnen bijreserveren en dat ik dan dus niet mee kan terwijl ik dan misschien toch nog thuis ben...
als ik wel mee kan dan kan je eventueel bij station martenshoek uitstappen dan kan je vanaf daar meerijden met mij...en daar kan ik je uiteraard ook weer afzetten maar tot halverwege februari weet ik niet of ik mee kan
Ik kom vanaf Hoogezand en als er iemand ongeveer op de route ligt kan die ook wel met mij meerijden Geloof alleen dat de gordels van mijn achterbank spoorloos zijn dus heb liever niet de auto vol, zeg maar.... Voorin heb ik wel een geschikte zitplaats met gordel
waarom niet bren?er zijn ook bedrijven die daar de complete boel af huren dus better safe than sorry toch? misschien is de data nu al wel verzegt dan kunnen wij uitkijken naar een andere datum.