Lente schreef:Bokkersgala en voor mij -hoe kan het anders- paardrijden voor gehandicapten.Ben benieuwd naar de updates Hier sluit ik mij bij aan.
Hartje utrecht is super trouwens! Voor iedereen redelijk bereikbaar Zelfde vraag als UMayDream, is het 16+ of 18+? En zijn er fotografen, zonee meld ik me
DAMES EN HEREN,De locatie en de datum is bekend!!13 Juli 2013 in het PHRM in UtrechtJanskerkhof 14 Website: http://www.zalenverhuurphrm.nl 3512 BL UtrechtHou deze datum dus vrij in je agenda!!! Over de kaartje en prijzen etc. horen jullie nog!
Celiien schreef: dan is t robbie williams concert Oh oliebol ja! Klopt! Oh nee geen gala voor mij dus....
Sani schreef:Mocht iemand kaartjes over hebben.. Nee geintje. Jij gaat al naar Beyoncé dus jij hebt ook niks te klagen geloof ik Edit; kan er niet nog iets met de datum gedaan worden?
Ik zou het persoonlijk jammer vinden als er wordt geschoven met de datum omdat er dan mensen niet kunnen. Dat hou je altijd...
pluisje88 schreef:Sani schreef:Mocht iemand kaartjes over hebben.. Nee geintje. Jij gaat al naar Beyoncé dus jij hebt ook niks te klagen geloof ik En naar Pinkpop.Ik ben jaloers op Sani.
He wat een leuk idee, mits er natuurlijk ook ruimte is voor een "tweaker" Ik zou in ieder geval wel kunnen op 13 Juli