Heb amper tijd voor het liemerstopic, dus vind t dan ook niet eerlijk als ik meega op een meeting.
Heb helaas ook geen paard om mee mee te rijden, en de fiets wordt me lichamelijk te zwaar qua afstand.
Helaas
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Indilover schreef:De volgende mensen heb ik op het lijstje staan die mee gaan:(mocht ik iemand vergeten zijn, meldt dit ajb!!!)
Madelon op Mandy
Kim(manderijn12) op Lizzy
Abby: Fiets?
Carolien:
Irene op Eline
Kim(kimmms) op Cootje
Daphne:
Maud:
Linda(BeGentle) op Joy
Michelle(xmichxrock) op Rocky
Marle op Tripper
Hester op Skip (medepensionklant)
Pascale op Iris (ook medepensionklant)
Cenna(cennamitch) op Zeppo.
Lies(beth) op Zippo
even aangepast, eigenarese van Zeppo vind het niet goed als er iemand op rijd die er nog nooit op gereden heeft.
Alleen Cenna en K mogen erop,
liesenlizzy schreef:Indilover schreef:De volgende mensen heb ik op het lijstje staan die mee gaan:(mocht ik iemand vergeten zijn, meldt dit ajb!!!)
Madelon op Mandy
Kim(manderijn12) op Lizzy
Abby: Fiets?
Carolien:
Irene op Eline
Kim(kimmms) op Cootje
Daphne:
Maud:
Linda(BeGentle) op Joy
Michelle(xmichxrock) op Rocky
Marle op Tripper
Hester op Skip (medepensionklant)
Pascale op Iris (ook medepensionklant)
Cenna(cennamitch) op Zeppo.
Lies(beth) op Zippo
kaya(veranadautje) op chantal
even aangepast, eigenarese van Zeppo vind het niet goed als er iemand op rijd die er nog nooit op gereden heeft.
Alleen Cenna en K mogen erop,
daphne1997a schreef:Dat wordt lastig.. Want dan moet ik het zelf betalen en aangezien het dan ook carnaval.is, is mn geld sowieso op.
)
Indilover schreef:daphne1997a schreef:Dat wordt lastig.. Want dan moet ik het zelf betalen en aangezien het dan ook carnaval.is, is mn geld sowieso op.
Valt misschien wel wat te regellen,
Als ik de dag ervoor mijn fiets op stal laat staan, en dan als wij cenna gaan ophalen, dan doorrijden om jou op te halen, dat je dan mee gaat op mijn fiets, en kunnen je dan wel weer thuis brengen.
(mijn vriend vind het zowiezo wel goed als ik het vraag, Die is best makkelijk met die dingen, als het kan, kan het. hihi.)
Cenna: of word je dan gebracht naar de manege? Dan kunnen we je ook wel gewoon ophalen hoor daphne, komt goed, jij moet gewoon gezellig mee![]()
k zou het wel heel leuk vinden als daphje mee gaat 
daphne1997a schreef:Hmm ja ik zal het even met mijn ouders overleggen en eerst nog even doorzeuren dat ik mag, misschien kan mijn moeder me wel brengen mar dat weet ik dan pas op de dag zelf dus ga er.maar niet van uit.
Ik probeer wel wat!
Maud kunnen we trouwens van.de lijst afhalen. Die gaat sowieso niet mee.
Indilover schreef:is geen probleem om je op te komen halen Daphne![]()
En Cen: jou ophalen is ook geen probleem, je woont kwartiertje bij ons vandaan, en dat we van jou doorrijden om daphne op te halen.
Dapnhe: Laat maar ff weten of je dat wilt, anders moet je tegen die tijd maar even je adres door pben, dan komt het wel goed.
!