Het verandert gewoon elke dag tig keer. Gister zou het minder koud worden. Vanmorgen zou het veel kouder worden en hard vriezen. Vanavond het bericht dat het juist weer gaat dooien. Oftewel ze weten het echt absoluut niet. Ik heb de zondag nog steeds leeg qua planning, mits het een beetje fatsoenlijk weer is heb ik wel zin om 's middags een eind te gaan wandelen. Zo niet, dan is dat ook snel genoeg afgeblazen. Rit zal sowieso verzet worden, dat leek me al geen vraag meer. De vraag is meer of er niet mensen zijn die desondanks toch zin hebben om een eind te gaan wandelen. Maar ik krijg het idee dat men dan liever die tijd voor andere dingen gaat gebruiken. Ook allemaal geen probleem hoor
Ik wil best gaan wandelen, maar niet als het echt ki-ka-poedersuiker is Beetje kou kan ik me tegen kleden, maar snijdende wind wordt al gauw niet meer zo gezellig
Dus wat je eigenlijk zegt: kijken we het toch aan en kunnen we het altijd nog afzeggen
Tijdstip : 's Middags dus. Gezien er paarden 's ochtends gedaan moeten worden, how about 14.00 u afsprekend daar? Tenzij de zus van Sam wint, wat wordt het dan voor tijdstip? 15.00 u?
Locatie : Bos van Oostkapelle? Als ik Google Maps erbij haal lijkt Parkeerplaats Randduin vrij prominent, is dat een goede parking? Of kasteel Westhove?
Wie : Letizia, Ersilia, Daisy, Maya, Miranda, Samantha, Tamara
Tamara, Vlissingen is voor mij om, Middelburg zou kunnen, of wellicht als het voor jou makkelijker is om idd naar Souburg te gaan, dan kan je met Letiets meeliften. *Ik opper maar wat.*
Is beide een goede stratplaats Maya. Parkeerplaats bij westhove is alleen een stuk drukker. Ga zelf altijd liever naar het parkeerterrein bij Lage Duintjes, aan de Strandweg (dus parkeerplaats randduin)