) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)reddytobias schreef:richtje: ik weet dat zelf niet, ik denk dat je dat zelf moet beslissen, je komt gewoon in de B/L groep, en ik weet niet wat wij van je moeten verwachten, het is natuurlijk ook niet de bedoeling dat de groep steeds op jou moet wachten..... ik denk dat je dat zelf even moet invullen.

Maar zie het ook niet zitten om na een kwartier af te moeten haken, omdat het bijv. te hoog/moeilijk wordt voor een paard met zo weinig (spring)ervaring.Richtje"]
[quote="reddytobias schreef:richtje: ik weet dat zelf niet, ik denk dat je dat zelf moet beslissen, je komt gewoon in de B/L groep, en ik weet niet wat wij van je moeten verwachten, het is natuurlijk ook niet de bedoeling dat de groep steeds op jou moet wachten..... ik denk dat je dat zelf even moet invullen.

Maar zie het ook niet zitten om na een kwartier af te moeten haken, omdat het bijv. te hoog/moeilijk wordt voor een paard met zo weinig (spring)ervaring.
nee t valt meestal wel mee, aleen de laatste keer, toen heb ik op het laatst in mn eentje nog wat extra gesprongen, toen vond hij het genoeg
)), inclusief moeilijke lijntjes. Tiko zelf is helemaal