Ik kom ook met de trein, dus een lift vanaf het station is wel handig
Mee-eten lijkt me gezellig
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mee-eten lijkt me gezellig
maar alleen pasta met een tomaten saus is voor mij niet genoeg omdat ik maar een handje pasta eet. Ik wil overigens niet te laat naar huis want ik moet de volgende dag gewoon weer werken 
Dat vind ik zelf sowieso wel lekker erbij
Ik bedoel, dat is niet giga vullend, maar evt. kan ik daar ook nog wel iets van feta of mozzerella doorheen doen en dan is dat al beter.. In principe gooi ik er ook niet zomaar alleen een pastasausje uit een pot overheen hoor, voeg er meestal ook nog een hoop groente aan toe omdat dat lekkerder is en je dan niet alleen maar pasta zit te eten. Daar houd ik ook niet van. Dus dan kan je evt. een heel klein beetje pasta nemen met wat meer saus incl. groenten etc. en dan nog wat salade.. Is dat wat? 
Liever niet eerder, want dan kan ik 's ochtends evt. nog wat aan mijn schoolwerk doen als dat nodig is, de dag ervoor ben ik ook al een groot deel van de dag niet thuis..
komt t helemaal goed
Moet zeggen dat ik 't ook wel lastig vind om iets enigszins vullends te bedenken waar én geen vlees in zit én geen aardappelen/pasta/rijst
Ik zat anders te denken aan een maaltijdsalade o.i.d., maar daar zit meestal ook genoeg pasta in bij mij..
maar daar gaat vaak ook vlees in haha.
(Nou ben ik zelf ook juist wél 't typ dat heel erg van aardappels/pasta houdt, dus dat zal ook wel niet helpen
Groente is ook wel lekker, maar in mijn ogen is dat toch echt niet het hoofdbestanddeel van je maaltijd
)
Zal tegen die tijd nog even checken voor de zekerheid
En rijst daar ben ik eigenlijk ook niet zo van nee, vind ik helemaal niks aan
Of 't moet met hoe-heet-dat-pindasaus-achtige-spul-ook-alweer zijn
Satésaus, dat is 't, da's wel lekker met rijst 
) en een flinke salade, gaan we doen

Volgens mij moet je anders de Waal in
Dus Frouk, samen treinen?
Hoe laat ben jij op Zwolle? Via H'veen is een beetje om voor mij:P Zal wel druk zijn trouwens, dat si de laatste dag dat mijn treinkaartje geldig is namelijk...Citaat:09:16 vertrek Groningen
10:13 aankomst Zwolle
10:19 vertrek Zwolle
11:44 aankomst Nijmegen
Citaat:09:46 vertrek Groningen
10:43 aankomst Zwolle
10:49 vertrek Zwolle
12:14 aankomst Nijmegen