Zo rond 11.00 afspreken en dan zijn we tot 15.00 uiterlijk bezig (met pauze/terugreis e.d.?)? Ruim genomen hoor. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zo rond 11.00 afspreken en dan zijn we tot 15.00 uiterlijk bezig (met pauze/terugreis e.d.?)? Ruim genomen hoor.
Aangezien het voor ons toch naast de deur ligt.
En anders jammer..
wij hebben er ook zin aan... ik denk dat je in stap idd 5 km per uur kunt aanhouden!
ik ben meer een fanatieke lezer en kon dus geen bericht hier plaatsen voordat ik 25 nuttige reacties enz had geplaats bij de paarden onderwerpen..
)
Ik weet dat er twee uit (de buurt van) Wageningen komen, zelf kom ik van de hele andere kant, maar er moet denk ik vast wel wat te regelen zijn? Ik wacht ff de reacties hier af, anders ga kunnen we vast wel wat regelen.

)

)
Voor ons (Wageningen) is Jufvrouw tok net te doen, dan ben ik ruim een uur aan het rijden heen. Maar met tweespan moet dat goed komen.
Lijkt me geweldig om met een hele sliert Shetten te gaan rijden!! De route houdt absoluut rekening met het vermijden van mulle paden, daar zitten de meeste kleine beentjes niet op te wachten. Inmiddels is de route uitgezet en gaan we hem over twee weken op 18 nov rijden om te kijken hoe hij is en of alles echt zo is als we hebben bedacht.