Ik heb hier sowieso 2 pony's, waarvan tim nog veel moet leren!ivm tijd + zijn karakter begin ik pas nu met vd nl. naja nu = als ik terug ben
naturalwayx schreef:En kunnen ze bij jou (iris) wel op het land of stal ?Land wel &mieschien hebben we dan stalletjes omdat we die wel over een tijdje krijgen bij de wei
*is terug van weggeweest*Over plek en plaats, mij lijkt het handigst wat voor iedereen een beetje centraal ligt? Ik kom sowieso niet met paard, helaas
Ik kom niet met 2 of t moet bij ons thuis doen dan heb ik wel 2 , Nja 3 maar 1is van me mam Maar anders met Jolijn , me moeder vond meeting trouwens goed bij ons maar niet overnachten ..
ik heb ook geen paard maar ik maak de foto's wel!:) hier ken ziezo niet met overnachten:) overnachte moe wei zoeken!:D
Misschien is het een ideetje dat we weer bedenken wanneer we het willen doen? Bv in de herfstvakantie?
ik heb 26 augustus al een strandmeeting georganiseerd, en in september worden mijn paarden verplaatst dus rond oktober heb ik wel tijd ?
ik heb als goed is nog 4 meetings open staan maarja dan ken ik ook wel vorigjaar was het nog lekker weer
We hebben hier bos, een zandvlakte hei, weiland & een oplucht theater waar je heel leuk demo's kan doen
Ooh een kleine demo zou ik wel willen geven met mijn paardjes , al vaker gedaan maar dan voor een heel publiek .
Haha, maar dat is sowieso een coele plek! foto's http://www.google.com/url?source=imglan ... VAC83cRdSw