zijn genoeg fotograven met eigen website hier op bokt hoor..even rondje door meetings en je haalt ze er zo uit..tuurlijk is het wel gezellig, maar gaat mij om de fotos..
carolina1278
Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-12 17:46
MarlindeRooz schreef:
Ik.breng daar geregeld hele middagen door.
maar volgens mij moet je wel een vergunning hebben
denk dat we even staatsbosbeheer moeten bellen..ik weet dat ze vanaf de hazelhorst altijd met vergunning moeten rijden
MarlindeRooz
Geplaatst: 19-08-12 17:51
Ik zou het vragen, dat wordt dinsdag denk ik...
_Aniek
Geplaatst: 19-08-12 17:52
Denk dat we beter de Holterberg kunnen doen dan. Want daar mag je sowieso met paarden Iemand anders op bokt heeft daar ook een fotomeeting georganiseerd.
MarlindeRooz
Geplaatst: 19-08-12 17:52
carolina1278 schreef:
denk dat we even staatsbosbeheer moeten bellen..ik weet dat ze vanaf de hazelhorst altijd met vergunning moeten rijden
Hazelhorst heb ik altijd gereden. Ehm ik vraag het dinsdag na, moet morgen nl werken...
Mnon1994
Geplaatst: 19-08-12 17:53
voor 100% zekerheid moeten we daar inderdaad naar toe bellen.
op google kan ik niet veel vinden.
enkel dit
Start vanaf manege Laarbrug. Route loopt door bosrijke omgeving van Ommen en omliggende dorpen en voert naar de zandverstuiving "Sahara". Het geheel loopt over bospaden die voor paarden toegankelijk zijn en via de officiële ruiterpaden. Hier en daar doorkruist de route een mountainbikespoor of wandelpad. De route duurt ongeveer twee uur voor ervaren ruiters die van een beetje tempo houden, en indien minder ervaren ongeveer een half uur langer. De totale afstand is 17,4 kilometer.
Mnon1994
Geplaatst: 19-08-12 17:53
_Aniek schreef:
Denk dat we beter de Holterberg kunnen doen dan. Want daar mag je sowieso met paarden Iemand anders op bokt heeft daar ook een fotomeeting georganiseerd.
Dat zou wel veel makkelijker zijn, puur omdat paarden daar mogen komen zonder vergunning
_aniek en ik hebben even zitten pben, en onze mening is toch om gewoon holterberg te doen. dit omdat je daar gewoon mag komen, en er dus ook geen problemen zullen komen.
van mij mag je het topic openen, en dan holterberg, maar waar op holterberg nog onbekent.