Ja de voorspellingen zijn heeel slecht voor de zondag Al zo lang mooi weer en net nu niet.
Pattypaard
Geplaatst: 24-08-12 08:30
Zul je altijd weer zien.. Laatst bij de fotomeeting van Herkenbosch ook al.. Die is toen afgezegd en toen was het die dag toch goed weer! Maar het niet het gevoel dat het weer zo gaat zijn na al die mooie dagen.. Dat gaat nooit lang goed in NL
Ja mis moeten we ook even kijken voor een mogelijk vervangende datum In de zeikende regen worden het toch geen mooie fotos en het is ook niet al te best voor de cameras lijkt mij. Of ik moet me paard even paraplu proef maken
Pattypaard
Geplaatst: 24-08-12 08:38
Misschien is dat wel slim inderdaad. We moeten het sowieso even afwachten wat het weer vandaag en morgen gaat doen lijkt me. Maargoed, ik kan bijna altijd in het weekend. Alleen op 8&15-9-2012 moet ik nu net 's morgens werken. Als op een van die datums juist net de meeste mensen kunnen is wel te bekijken of ik dat werk zondag zou kunnen doen .
Ik ben van 1 t/m 15 september op vakantie. Zou het toch wel erg fijn vinden als ik mee zou kunnen. Heb het ook een beetje mee op gezet qua locatie natuurlijk. Ik zou zelf dan graag het laatste weekend van september pakken.
callychanel
Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-12 09:26
Ik probeer ook het weer in de gaten te houden. Ze geven inderdaad regen op, maar pas later op de dag. Tot nu toe geeft buienrader tussen 10 en 16 uur gewoon droog weer op, met zon en bewolking..
We kunnen het dus eventueel nog even afwachten..
Silence
Ik zou niet te lang afwachten. Er zullen mensen bij zijn die dingen moeten regelen om er te komen. Voor hun is het misschien fijn om iets te weten. Het kan altijd het laatste moment nog omslaan, maar we kunnen niet zondagochtend om 9.00 iedereen nog gaan bellen dat het niet doorgaat.
Pattypaard
Geplaatst: 24-08-12 09:32
Wat mij betreft, ik wil het er wel op wagen . Als het toch regent dan is het erg jammer. Dan zal ik er denk ik ook niet veel gedaan worden i.v.m. natte paarden maar nog belangrijker, i.v.m. de camera's. Mocht het dan regenen dan wil ik gerust nog een keer terug komen.
Zul je net weer zien dat het ook hier verzet wordt en het dan rond die tijd voornamelijk wel goed genoeg weer is.
En ik denk eerlijk gezegd ook, dat hoe later in het jaar je gaat plannen nu hoe meer kans er is op slechter weer. Behalve als het weer koud genoeg is dat het niet meer regent .
callychanel
Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-12 10:21
Silence daar heb je zeker gelijk in. De reden dat ik even wilde wachten had vooral te maken met het feit dat ik voorlopig even niks kan inplannen. Dan wordt het denk Oktober. Ik weet niet wat jullie daar van vinden?
Silence
Dan gaat het voor mij waarschijnlijk niet lukken. Of we moeten het laatste weekend pakken.
leonie87
Geplaatst: 24-08-12 10:26
Ik vind alles best als ik het maar tijdig weet. Wel heb ik wat jury afspraken staan, maar verder nog weinig gepland. Gezien zijn leeftijd ook nog last van een wedstrijd schema voor mezelf dus ik ben vrij flexibel, maar ja we zullen morgen het weerbericht nog eens bekijken...
Silence
Geplaatst: 24-08-12 14:18
Mocht het doorgaan zondag, dan meld ik me bij deze af.. Hebben net te horen gekregen dat ons hondje vergevorderde kanker heeft en dat we per dag van hem moeten genieten. Mijn hoofd staat er nu niet naar om vrolijk op de foto te gaan. Mocht het verzet worden, dan wil ik wel graag op de lijst blijven staan.
Hierbij denk ik dat het beter om het te verzetten naar oktober. Dit omdat het weer waarschijnlijk niet mee kan werken. Zeker als ik naar vandaag kijk waar ik ook bijna geen zon heb gezien. Ik denk dat we dan voor een datum in oktober gaan, maar ik hou jullie op de hoogte wanneer het gaat gebeuren... Ik vind het heel erg jammer, maar het is helaas niet anders.. Wel ga ik proberen om zoveel mogelijk dezelfde mensen mee te krijgen de volgende keer.
Pattypaard
Geplaatst: 24-08-12 16:23
Erg jammer.. In oktober zal de kans op goed weer ook alleen maar kleiner zijn . Terwijl het nu nog goed is. Hier is het in ieder geval super weer.
Silence: Heel veel sterkte voor de komende tijd en geniet nog van jullie hondje in de dagen dat jullie nog hebben
Silence
Ah super jammer had me er echt op verheugd!! Persoonlijk had ik het risico nog wel durven nemen met het weer.. Meestal zijn het toch maar buitjes! Als iemand van de fotograven toevallig hier nog foto's thuis wilt nemen.. Ik woon op 5 minuutjes van de fotoplek en heb 7 rijpaarden (incl goedgekeurde hengst) ter beschikking.. Vind het altijd wel leuk om foto's te hebben!
Haha jaa maar dat vond ik net het leuke aan een meeting, & iedereen ontmoeten & leuke foto's en gewoon gezellig!
Branca
Geplaatst: 25-08-12 21:20
Oh.. lees nu pas. Ik heb helemaal geen mailtjes meer ontvangen van Bokt dat er in dit topic gereageerd werd en ben veel weg geweest. Hmm.. erg jammer, speciaal vandaag naar een verjaardag in westen van het land geweest, dingen afgezegd, prikpalen en lint klaar en paard en spullen waren al netjes Het weer kan tegenvallen ja, morgen geven ze de meeste regen op, maar ze zitten er ook vaak langs de laatste weken. Ik houd me dan aanbevolen voor oktober. Dan hebben we meer kans op buien en herfstweer, maar dat zien we dan wel?