Willen alle fotografen die meewillen zichzelf in dit lijstje neer willen zetten 1.Nathalie 2.Nista_RX 3.kiekeb0eee 4.borrie01 5.Fantabulouss 6. chanice92 7. Laarax 8. Nicolettehb 9. Lovey_ou 10. Vanky 11.chantal33 12.Fantabulouss 13.Sirius_
Reserve: 1. 2. 3.
Sirius_
Geplaatst: 03-07-12 14:27
NathalietjeB schreef:
jammer dat je dan niet mee zou mogen als model met diamond... hoop jullie zoiezo 15 juli even tegen te komen dan kan ik haar even een aai over dr bol geven..
en ik zet je er gewoon bij in de lijst als fotograaf
Denise gaat mij groomen En ik zet m in mn agenda, tnx!
ArGieVai
Geplaatst: 03-07-12 18:11
Ja sta vlak bij het maalwater, maar helemaal aan het begin (als je het maalwater uit loopt aan de kant van heiloo, dus nog "verder" dan de ponyclub, dan heb je die nieuwbouw waar ze mee bezig zijn, soort luxe flats, vanaf daar moet ik nog het spoor over en een stuk links, het heilooer bos in)
NathalietjeB
Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-12 18:43
ik ga nu de modellen naar de fotografen sturen willen de fotografen hun modellen lijstje die hun mee willen hebben met de meeting naar mij terug willen sturen via de pb ik wil 10 modellen mee.
als goed is hebben alle fotografen pb gehad met de lijst modellen... willen de fotografen die geen pb hebben gehad even een gil geven als ik alle lijstjes binnen heb van de fotografen die meegaan word hier in dit topic en via de pb de modellen bekend gemaakt
ik ben ook zeker benieuwd naar de rest van de lijstjes van de andere fotografen heb er al 1 terug gekregen... vind t heel spannend welke modellen het gaan worden.
slik misschien had ik het niet willen weten hahah wat een mooierds!! die bonte quarter! geweldig. Quest heeft trouwens niet zijn beste foto hahaah midden in de winter met zijn jasje aan hahah
NathalietjeB
Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-12 21:39
alle modellen zijn echt geweldig maar ik kan er geen bekant 20 meenemen dat word dan volgens mij wel een mega chaos qua fotografen en tijd enzo dan is t 1 fotograaf bij 1 paard en denk dat we dan 2 dagen moeten plannen
Lauura
Geplaatst: 03-07-12 21:42
Hoeveel worden er gekozen? Ik denk dat ze wel kunnen kiezen hoor! Ik zou het iig wel weten
Edit; grapje, ik lees t al! 10 dus, is wel te doen toch
er worden er 10 gekozen 5 in de ochtend ploeg en 5 in de middag ploeg.. ik vind tot nu toe de lijstjes die ik binnen krijg echt onwijs verschillend qua de keuze van fotografen t is echt nog onwijs spannend wie er uiteindelijk allemaal mee gaan..
Joscaa
Geplaatst: 03-07-12 21:50
Ik weet niet of er nog paarden op gegeven mogen worden? Anders wil ik mijn NMPRS hengstje met alle liefde opgeven, haha. KLIK
alle modellen zijn al inprincipe al op de lijst gezet maar voor deze ene keer kan dit kleine mannetje ook erbij .. wat een prachtig klein ventje trouwens