Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
CupCakes_ schreef:Waar is het nou precies want heb nog steeds geen idee waar het is.
NatassJa schreef:Het is inderdaad daar! Die grote parkeerplaats had ik ook gevonden ja, is fijner dan die kleine. Kun je vanaf daar ook het strand op komen? Ik ga deze week nog 1 keer er naar toe. Even alles goed bekijken. Ook voor de portret foto's, een stukje gras/bos/heide. Of op de "dijk", maar dat ga ik nog even onderzoeken.
Jammer SSDesign!
Citaat:Informatie Modellen:
- Zorg dat jij en je paard een geheel vorm. Niet te opvallende kleuren, tenzij dat je bedoeling is of het erg goed staat. Het mooiste is wanneer je in harmonie bent met je paard, door niet al te schreeuwerige kleuren aan te trekken.
- Zorg dat je in nette kleren komt, geen gescheurd oid.
- Traditionele kleding die bij je paard past is altijd ontzetten leuk! Gewoon meenemen dus!
- Je kunt ervoor kiezen om je paard te knotten, zorg er dan wel voor dat je paard netjes geknot is! Dat is natuurlijk wel zo mooi voor de foto's. Bij paarden met lange manen is het vaak mooier om deze los te houden. Een hengsten vlecht kan ook erg mooi zijn.
- Zorg dat je tuigage goed schoon is. Het liefst ook dat je tuigage dezelfde kleuren hebben. Dus liever geen bruin zadel met een zwart hoofdstel. Leren en show/voorbreng halster kunnen vaak erg mooi op de foto zijn!
- Probeer iets mee te nemen wat de aandacht van het paard kan afleiden. Bijvoorbeeld rammelende geluidjes ect. Een tweede hand kan ook altijd van pas komen!
- Neem een borstel mee, kan altijd van pas komen.
- Het is de bedoeling dat we beginnen met portret foto's, wat inhoud zonder zadel.
- Neem zelf iets van drinken voor het paard mee, dit is er niet aanwezig.