Dat doet niemand denk ik... In iedergeval das ook te ver voor mij...
Keedie
Geplaatst: 02-06-12 11:07
wat is het meest centrale punt in Nederland, Utrecht toch zoiets?
Denk dat dat dan wel het makkelijkste is.. Leuke binnenstad en een heel groot park zit er waar je wel mag bbqen.. Dan maar een park als het voor iedereen te ver is. Al moet ik er wel even bij zegen dat Nicole en ik vorige meeting ook 2,5 uur moesten reizen
ja dat is wel zo kees... mijn ouders zijn niet moeilijk dus die reizen wel overal met mij naartoe maar als je vanuit friesland naar renesse meot komen dan ben je een hele dag onderweg... opzich lijkt utrecht me hartstikke leuk maar we kunnen toch ook een centraler strand uitzoeken of niet? strand is altijd wel wat langer reizen maarja dan vertrekken we toch wat vroeger of zie k dat verkeerd?
ja je kan niet en,en hebben. Het is gewoon of of, of je kiest voor een centraal iets, of je kiest voor het strand en is het voor iedereen iets langer reizen.
Maar dan ligt het eraan, wat is lang. Ik bedoel.. Jullie vinden 1u al lang voor te reizen.sommige toch Kom ik er aan met m'n mooie 3uren
Keedie
Geplaatst: 03-06-12 18:33
nou ik heb er geen moeite mee om 1 uur te reizen totaal niet, maar weer 2,5 uur reizen. En als ik in NH zit is sws bijna alles ong +1 uur dus het maakt niet uit
En ik vind dat we dan eigenlijk best risico pakken door dat vast te leggen. Een pretpark in de regen doen vind ik al wat minder erg (Als we de vorige meeting bekijken )
Ja inderdaad is ook wel zo, maar goed sowieso val een pretpark dan al af omdat een aantal gewoon bang/ misselijk worden in achtbanen, en dat zou ook niet leuk zijn voor diegene! Oooooooh drama