Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Succubi schreef:Komt er nog een mooie bonte ruin (liefst koudbloed) die voor mijn paard heen en weer wil wandelen? Dan kijkt de mijne ook nog een beetje leuk
lieke123 schreef:Haha hoezo is ov dan niet meer gratis ?of stopt dat tijdelijk in de vakantie? (geen verstand van)
Ik zou eventueel kayleigh en linsey op kunnen halen
horsieslii schreef:lieke123 schreef:Haha hoezo is ov dan niet meer gratis ?of stopt dat tijdelijk in de vakantie? (geen verstand van)
Ik zou eventueel kayleigh en linsey op kunnen halen
Ik kan met 40% korting reizen vanaf volgende week omdat het vakantie is(zou met de trein ongeveer 17 euro kwijt zijn naar soest). Met iemand mee rijden is natuurlijk veel gezelliger dan alleen in de treinNeem aan dat je reiskostenvergoeding wilt dan? Hoeveel zouden die dan zijn?
XxNooh schreef:ik kom van uit teuge (vlak bij apeldoorn)
Ligt er aan hoe we gaan.
met trailer of vrachtwagen.
als we met trailer gaan heb ik nog wel plek in de auto. dus als iemand dan mee wilt.
@Succubi ik heb 2 a 3 jaar geleden de schaar er door moeten halen omdat er een gigantiche klit in zat, toen ik met wander begon zat meneer onder de dreatlocks etc. ma nu zijn ze behoorlijk lang, te lang vind ik zelf(A)
jenne schreef:Ik ben ook aan de cowboy magic, gister de staart gewassen en vandaag meteen nog maar een keer. Hoop dat het nog wit gaat worden, nu zitten er plukken oranje in.
Als iemand nog een gouden tip heeft hoor ik het graag.