Strandmeeting Bergen aan zee (NH)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ArGieVai

Re: Strandmeeting Bergen aan zee (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 18:26

Ik denk dat het handig is dat fotografen naar Egmond aan Zee gaan (of werd het nou toch bergen? dan kan ik namelijk niet mee, te ver voor mijn knollie), en dat de ruiters vanaf het duin naar Egmond aan Zee rijden... Misschien dat trailers ook wel bij manege de Hoef of manege Groot op het terrein mogen staan?

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 18:29

Goed en gaaf Lindy1982! :D
Ik denk dat het plan van ArGieVai slim is. :j Dat gewoon de fotograven op een plaats gaan staan van waar naar waar de mensen rijden :j

Sorry ik weet jullie namen nog allemaal niet :')

naturalwayx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-12 18:37

Voor mij is het niet zo probleem om naar Egmond te gaan ik kom tenslotte met de trailer :), ik wil wel goeie afspraken maken voordat we afspreken en niet op 't laatste moment het is tenslotte al bijna Juni :D ik denk dat jullie me wel snappen :P?

kimdegroot

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 19:15

Kunnen er nog mensen mee?

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 20:23

wat mij betreft wel, weet niet wat de rest vind? :)

naturalwayx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-12 20:32

Ik vind het ook goed ;D, maar als de andere dat ook goed vinden ?

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 20:33

Geen probleem joh!

naturalwayx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-12 21:10

Okee moooi :D, wil je je dan even op het lijstje zetten kimdegroot.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 22:27

egmond aan zee is voor mij helemaal top...:D me auto kan ik makkelijk me oudjes in de straat kwijt qua trailers dames en misschien een heer?? kan ik jullie anders ook aanbevelen bij de uh....zuid?? afgang bij egmond aan zee...dat is ook een hele grote parkeerplaats ipv bij de reddingsschuur dan ga je de straat links voordat je richting strandafgang rijd en dan rechtdoor en dan daar de grote parkeerplaats pakken dan hoef je nog maar klein stukje naar strand misschien is t daar wat minder druk met auto's omdat ik zeker weet dat de grote gewone parkeerplaats bij de werf(grote strandafgang) enorm druk nog zal wezen met auto's en dus de trailers daar wat minder makkelijk kwijt kunnen..

en anders misschien de trailers bij het oude zwembad parkeerplaats neerzetten(daar weet ik zeker (gegarandeerd dat daar parkeerruimte is) moeten we wel stukje rijden voor jullie op t strand zijn want dat zijn grote parkeerplaatsen verder is er eigenlijk nergens echt parkeer gelegenheden voor trailers...
anders moeten jullie zekerweten de trailers tegenover texago zetten bij egmond aan de hoef en dat is nog best een stuk door t bos naar t strand toe..(al moet ik uit t oogpunt van omgeving voor foto's wel zeggen dat daar echt mooie stukken zijn om foto's te maken) :o

loonew

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 22:33

Hoi jeetje wat gaat dat hard hier!

Ik móet sowieso met trailer komen!
Maar ik denk dat jullie mijn prachtige jade wel leuk vinden om te fotograferen!

Roann

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 23:16

NathalietjeB schreef:
egmond aan zee is voor mij helemaal top...:D me auto kan ik makkelijk me oudjes in de straat kwijt qua trailers dames en misschien een heer?? kan ik jullie anders ook aanbevelen bij de uh....zuid?? afgang bij egmond aan zee...dat is ook een hele grote parkeerplaats ipv bij de reddingsschuur dan ga je de straat links voordat je richting strandafgang rijd en dan rechtdoor en dan daar de grote parkeerplaats pakken dan hoef je nog maar klein stukje naar strand misschien is t daar wat minder druk met auto's omdat ik zeker weet dat de grote gewone parkeerplaats bij de werf(grote strandafgang) enorm druk nog zal wezen met auto's en dus de trailers daar wat minder makkelijk kwijt kunnen..

en anders misschien de trailers bij het oude zwembad parkeerplaats neerzetten(daar weet ik zeker (gegarandeerd dat daar parkeerruimte is) moeten we wel stukje rijden voor jullie op t strand zijn want dat zijn grote parkeerplaatsen verder is er eigenlijk nergens echt parkeer gelegenheden voor trailers...
anders moeten jullie zekerweten de trailers tegenover texago zetten bij egmond aan de hoef en dat is nog best een stuk door t bos naar t strand toe..(al moet ik uit t oogpunt van omgeving voor foto's wel zeggen dat daar echt mooie stukken zijn om foto's te maken) :o

Het is over de weg, door het dorp wel een stuk korter.. Maar dan zit je weer met de paarden zonder ijzers denk ik..
Bos en duin is daar echt geweldig inderdaad! Het maakt mij niet uit waar de trailers heengaan, moet toch rijdend heen haha!

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 23:53

Ed_Pin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 00:22

egmond aan zee is redelijk wat plek om te parkeren, oude zwembad parkeerplaats. alleen moet je dan door het dorp naar hoofdafgang. dan is parkeren bij zuid, (zilver meeuw strand paviljoen/botenclub ding) makkelijker, hoef je alleen naar beneden.

Egmond is voor mij ook iets makkelijker. dan zou ik nog met paard en al kunnen komen. wat ik natuurlijk ook super vind.

ik had op vorige pagina een lijstje met data's gemaakt. en het lijstje van modelen/fotograven bijgewerkt.
als de mensjes die nog mee willen hem even quote. is dat wat makkelijker om het overzicht goed te houden.
ik weet niet of TS een bepaalde aantal mensen mee wil? en bepaald aantal fotograven.
het is jou feestje natuurlijk!

naturalwayx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-12 07:44

Hoe meer mensen hoe meer vreugde :D toch ? Alleen mijn trailer gaat weer terug naar stal denk ik en haalt me einde van de meeting weer op :P? Want me ouders gaan niet de hele tijd wachten denk. Het word dus Egmond :D gezellig hoor heb er nu al zin in de tijd word dus 7 uur in de avond ? :)

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 08:13

vanaf 7 uur mag je t strand op...maar snap nog steeds niet echt helemaal de bedoeling :o jullie willen een rit rijden?? en wat moeten de fotografen dan fotograferen?? of word t gewoon een fotoserie van portret/los of longe en rijden?

barrelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 09:59

mogen wij dan ook op de lijst? mirjam kager met barre en ik wil ook wel mijn bijrijdster meenemen. zij is fotografe. haar naam is marielle. lijkt ons ontzettend leuk!

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 10:01

@ Nathalie: Ik denk dat het de bedoeling is, en het handigst is, om op het strand te meeten, lekker foto's te gaan schieten en dat daarna de ruiters nog een stuk over het strand gaan rijden. D

@ Barrelover: Denk dat niemand daar een probleem mee heeft, ik ga even het lijstje weer quoten!

Ed_Pin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 10:02

Lijstje:

1. Claudia (Roann) met Kelvin
2. Steffanie (Argievai) met Armani
3.lione (loonew)
4. Samira (naturalwayx) met Lady
5. Iris, (Malenka) met Nilay
6. Lindy ( lindy1982) met Fayah Summer OVB
7. Laura (lauwtjuhh) met Calice OVB
8. Mirjam (barrelover) met barre

Fotografen:
1. Joey (kiekeb0eee)
2. Ivanka (Vanky)
3. Aniek (aniek1985)
4. Chanice (chanice92)
5. Marielle (barrelover)

Ed_Pin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 10:02

@argieval, ik was net het lijstje aan het quote, dus ze staat er tussen!

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 10:03

haha ja zag het!!

barrelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 10:03

helemaal super!bedankt!lijkt mij ontzettend leuk ook al zal barre het nog wel even spannend vinden.

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 10:04

Ach, mijn stresskip zal ook wel even wat spanning hebben :P (ben blij dat hij wel heel voorspelbaar is.. :P)

Ed_Pin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 10:05

gezellig!

plek is nu definitief bekend toch?
Egmond aan Zee.

datum had ik al lijstje voor gemaakt voor de zondagen in juni.
als iedereen die even invult, je naam er achter plakt. kan er snel een datum geprikt worden
aangzien juni al vrijdag begint!

zondag 3 juni; Chanice
zondag 10juni;
zondag 17 juni; Chanice
zondag 24 juni; Chanice

naturalwayx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-12 10:43

Ik en Joey gaan aankomende zondag 3 juni, al meeten ;D maybe die zondag daarna dat ik dan wel kan, en het besluit staat vast op een zondag Egmond aan zee 7 uur in de avond helemaal toppie toch :D zullen we het op dit lijstje houden we zijn tenslotte nu al met ze 13e ? Ik ga denk zonder zadel dat is mooier op de foto, maar ik zit nog te twijfelen :D

Jo_Shakira

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 12:49

Ik wil misschien wel mee als fotograaf als ik op die datum kan natuurlijk