Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dat gewoon de fotograven op een plaats gaan staan van waar naar waar de mensen rijden 
, ik wil wel goeie afspraken maken voordat we afspreken en niet op 't laatste moment het is tenslotte al bijna Juni
ik denk dat jullie me wel snappen
?

, wil je je dan even op het lijstje zetten kimdegroot.
me auto kan ik makkelijk me oudjes in de straat kwijt qua trailers dames en misschien een heer?? kan ik jullie anders ook aanbevelen bij de uh....zuid?? afgang bij egmond aan zee...dat is ook een hele grote parkeerplaats ipv bij de reddingsschuur dan ga je de straat links voordat je richting strandafgang rijd en dan rechtdoor en dan daar de grote parkeerplaats pakken dan hoef je nog maar klein stukje naar strand misschien is t daar wat minder druk met auto's omdat ik zeker weet dat de grote gewone parkeerplaats bij de werf(grote strandafgang) enorm druk nog zal wezen met auto's en dus de trailers daar wat minder makkelijk kwijt kunnen..
NathalietjeB schreef:egmond aan zee is voor mij helemaal top...me auto kan ik makkelijk me oudjes in de straat kwijt qua trailers dames en misschien een heer?? kan ik jullie anders ook aanbevelen bij de uh....zuid?? afgang bij egmond aan zee...dat is ook een hele grote parkeerplaats ipv bij de reddingsschuur dan ga je de straat links voordat je richting strandafgang rijd en dan rechtdoor en dan daar de grote parkeerplaats pakken dan hoef je nog maar klein stukje naar strand misschien is t daar wat minder druk met auto's omdat ik zeker weet dat de grote gewone parkeerplaats bij de werf(grote strandafgang) enorm druk nog zal wezen met auto's en dus de trailers daar wat minder makkelijk kwijt kunnen..
en anders misschien de trailers bij het oude zwembad parkeerplaats neerzetten(daar weet ik zeker (gegarandeerd dat daar parkeerruimte is) moeten we wel stukje rijden voor jullie op t strand zijn want dat zijn grote parkeerplaatsen verder is er eigenlijk nergens echt parkeer gelegenheden voor trailers...
anders moeten jullie zekerweten de trailers tegenover texago zetten bij egmond aan de hoef en dat is nog best een stuk door t bos naar t strand toe..(al moet ik uit t oogpunt van omgeving voor foto's wel zeggen dat daar echt mooie stukken zijn om foto's te maken)

toch ? Alleen mijn trailer gaat weer terug naar stal denk ik en haalt me einde van de meeting weer op
? Want me ouders gaan niet de hele tijd wachten denk. Het word dus Egmond
gezellig hoor heb er nu al zin in de tijd word dus 7 uur in de avond ?
(ben blij dat hij wel heel voorspelbaar is..
)
zullen we het op dit lijstje houden we zijn tenslotte nu al met ze 13e ? Ik ga denk zonder zadel dat is mooier op de foto, maar ik zit nog te twijfelen