Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
NathalietjeB schreef:egmond aan zee is voor mij helemaal top...me auto kan ik makkelijk me oudjes in de straat kwijt qua trailers dames en misschien een heer?? kan ik jullie anders ook aanbevelen bij de uh....zuid?? afgang bij egmond aan zee...dat is ook een hele grote parkeerplaats ipv bij de reddingsschuur dan ga je de straat links voordat je richting strandafgang rijd en dan rechtdoor en dan daar de grote parkeerplaats pakken dan hoef je nog maar klein stukje naar strand misschien is t daar wat minder druk met auto's omdat ik zeker weet dat de grote gewone parkeerplaats bij de werf(grote strandafgang) enorm druk nog zal wezen met auto's en dus de trailers daar wat minder makkelijk kwijt kunnen..
en anders misschien de trailers bij het oude zwembad parkeerplaats neerzetten(daar weet ik zeker (gegarandeerd dat daar parkeerruimte is) moeten we wel stukje rijden voor jullie op t strand zijn want dat zijn grote parkeerplaatsen verder is er eigenlijk nergens echt parkeer gelegenheden voor trailers...
anders moeten jullie zekerweten de trailers tegenover texago zetten bij egmond aan de hoef en dat is nog best een stuk door t bos naar t strand toe..(al moet ik uit t oogpunt van omgeving voor foto's wel zeggen dat daar echt mooie stukken zijn om foto's te maken)