Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

brittney98 schreef:brittney98 schreef:MusicELINE (Eline) 17 jaar- 7 jaar rijervaring (en ik ga het liefst op een warmbloed)
brittney98(Brittney) 13 jaar - 8 jaar rijervaring( ik ga het liefst op een pittig paardje)
Michelle_96 (michelle) 15 jaar - 9,5 jaar rijervaring (het liefst om een druk paardje)

Michelle_96 schreef:brittney98 schreef:Boktnaam (Naam) - leeftijd - rijervaring
MusicELINE (Eline) - 7 jaar rijervaring (en ik ga het liefst op een warmbloed)
brittney98(Brittney)- 8 jaar rijervaring( ik ga het liefst op een pittig paardje)
Michelle_96 (michelle) - 9,5 jaar rijervaring (het liefst om een druk paardje)
Maaiike94 (Maaike) - 18 jaar - 10 jaar rijervaring (geen sloom paard, maar hij moet niet bokken/stijgeren of dat soort streken)

Michelle_96 schreef:[/quote]brittney98 schreef:Boktnaam (Naam) - leeftijd - rijervaring
MusicELINE (Eline) - 17 jaar - 7 jaar rijervaring (en ik ga het liefst op een warmbloed)
brittney98(Brittney)- 13 jaar - 8 jaar rijervaring( ik ga het liefst op een pittig paardje)
Michelle_96 (michelle) - 15 jaar - 9,5 jaar rijervaring (het liefst om een druk paardje)
Maaiike94 (Maaike) - 18 jaar - 10 jaar rijervaring (geen sloom paard, maar hij moet niet bokken/stijgeren of dat soort streken)

Michelle_96 schreef:Boktnaam (Naam) - leeftijd - rijervaring
MusicELINE (Eline) - 17 jaar - 7 jaar rijervaring (en ik ga het liefst op een warmbloed)
brittney98(Brittney)- 13 jaar - 8 jaar rijervaring( ik ga het liefst op een pittig paardje)
Michelle_96 (michelle) - 15 jaar - 9,5 jaar rijervaring (het liefst om een druk paardje)
corientjuhh (Corina) - 18 jaar - 13 jaar rijervaring (geen sloom paard klein bokje mag maar meer ook niet moet niet helemaal door het lint gaan leuk voorwaarts paard die wel wat streekjes heeft maar niet gemeen)
jullie zitten vast niet op een ouwe taart te wachten