Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
brittney98 schreef:brittney98 schreef:MusicELINE (Eline) 17 jaar- 7 jaar rijervaring (en ik ga het liefst op een warmbloed)
brittney98(Brittney) 13 jaar - 8 jaar rijervaring( ik ga het liefst op een pittig paardje)
Michelle_96 (michelle) 15 jaar - 9,5 jaar rijervaring (het liefst om een druk paardje)
Michelle_96 schreef:brittney98 schreef:Boktnaam (Naam) - leeftijd - rijervaring
MusicELINE (Eline) - 7 jaar rijervaring (en ik ga het liefst op een warmbloed)
brittney98(Brittney)- 8 jaar rijervaring( ik ga het liefst op een pittig paardje)
Michelle_96 (michelle) - 9,5 jaar rijervaring (het liefst om een druk paardje)
Maaiike94 (Maaike) - 18 jaar - 10 jaar rijervaring (geen sloom paard, maar hij moet niet bokken/stijgeren of dat soort streken)
Michelle_96 schreef:[/quote]brittney98 schreef:Boktnaam (Naam) - leeftijd - rijervaring
MusicELINE (Eline) - 17 jaar - 7 jaar rijervaring (en ik ga het liefst op een warmbloed)
brittney98(Brittney)- 13 jaar - 8 jaar rijervaring( ik ga het liefst op een pittig paardje)
Michelle_96 (michelle) - 15 jaar - 9,5 jaar rijervaring (het liefst om een druk paardje)
Maaiike94 (Maaike) - 18 jaar - 10 jaar rijervaring (geen sloom paard, maar hij moet niet bokken/stijgeren of dat soort streken)
Michelle_96 schreef:Boktnaam (Naam) - leeftijd - rijervaring
MusicELINE (Eline) - 17 jaar - 7 jaar rijervaring (en ik ga het liefst op een warmbloed)
brittney98(Brittney)- 13 jaar - 8 jaar rijervaring( ik ga het liefst op een pittig paardje)
Michelle_96 (michelle) - 15 jaar - 9,5 jaar rijervaring (het liefst om een druk paardje)
corientjuhh (Corina) - 18 jaar - 13 jaar rijervaring (geen sloom paard klein bokje mag maar meer ook niet moet niet helemaal door het lint gaan leuk voorwaarts paard die wel wat streekjes heeft maar niet gemeen)