Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marjoow schreef:Ik denk dat het dan sws makkelijk is als iedereen even het lijstje met data invult?
Zal ik even een lijst met vlees/vis/kip maken wat ik van plan was te kopen
Marjoow schreef:Het kan iig bij mij! Dan word het wel in de zomervakantie data staan hieronder![]()
De donderdag is dan de Grand Prix Dressuur van de Olympische Spelen, die kunnen we wellicht kijken?![]()
Dus als iedereen het er mee eens is dat het bij mij is? Ik zal jullie dan op Amersfoort Centraal ophalen, moeten dan wel met een conexxion bus naar mij toe, maar ik denk dat dat voor jullie het gemakkelijkste is
- Zaterdag 28 Juli
Marjoow
Saaams- Zondag 29 Juli
Marjoow
Saaams- Maandag 30 Juli
Marjoow
Saaams- Dinsdag 31 Juli
Marjoow
Saaams- Woensdag 01 Augustus
Marjoow
Saaams- Donderdag 02 Augustus
Marjoow
Saaams- Vrijdag 03 Augustus
Marjoow- Zaterdag 04 Augustus
Marjoow
Saaams- Zondag 05 Augustus
Marjoow
Saaams- Maandag 06 Augustus
Marjoow- Dinsdag 07 Augustus
Marjoow
Saaams
Saaams = o.v.b. van kunnen. Datum is nog ver weg. Nooit zekerheid mocht er iets tussen komen.
UMayDream schreef:Marjoow schreef:Ik denk dat het dan sws makkelijk is als iedereen even het lijstje met data invult?
Zal ik even een lijst met vlees/vis/kip maken wat ik van plan was te kopen
Alvast een aanvulling op je lijstje
Ik ben vegosauriër
Maar paprika, champignons en andere groente gaat er bij mij prima in, en stokbrood.
En als je zorgt voor banaan + pure chocolade wil ik wel banaan op de BBQ maken voor iedereen
Saaams schreef:UMayDream schreef:
Alvast een aanvulling op je lijstje
Ik ben vegosauriër
Maar paprika, champignons en andere groente gaat er bij mij prima in, en stokbrood.
En als je zorgt voor banaan + pure chocolade wil ik wel banaan op de BBQ maken voor iedereen
Haha. Groente? bah bah!
Marjoow schreef:Vlees, Vis & Kip!
- Hamburgers
- Spare Ribs
- Kipkluifjes
- Frikandellen/worstjes
- Saté
Vegetarisch
- Groentespiesjes X
- Vegetarische hamburgers X
Salades
- Rundvleessalade
- Huzarensalade ( als 'ie vega is X )
- Fruitsalade X
- Griekse of Italiaanse Salade (als 'ie vega is X)
Sauzen
- Satésaus
- Fritessaus X
- Aioli/knoflooksaus X
- Ketchup X
- Curry
Drinken
- Cola X
- IJsthee X
- Zoete Witte Wijn X
- Wieckse Rosé
Overige
- Stokbrood X
- Banaan met stukjes chocolade voor op de BBQ X
Vooral qua drinken heb ik niet veel staan, dus als je toevoegingen hebt zet ze er gerust bij!
[edit]Veel sauzen hebben wij gewoon al en hoeven dus niet gekocht te worden. Ook schat ik dat de Wieckse Rosé op voorraad is.