ik zal nog ff in andere topic vragen of serena en marieke zich ook nog even willen melden... zou leuk zijn als iedereen er bij is en rider natuurlijk ook!!! Mijn voorkeur gaat ook uit naar de 17e
Ik ben erbij
Shani_1984
Geplaatst: 04-06-12 11:42
Update
Exmoor meneer is gebeld!!
17 juli de meeting/Excursie Aanvang 10:00 uur Dan gaan we naar het natuurgebied waar onze mannen hebben gelopen. Daarna hebben we een Lunch Dan gaan we naar de papa van de mannen En als afsluiting BBQ bij Sita???
Nemen we zelf onze lunch mee, of willen we ergens wat gaan eten?
Over de lunch.. als we daar met zn alle gaan eten moet hij het optijd weten om iets te regelen. maar dat gaat dus wel geld kosten.. weet niet of iedereen het daar voor over heeft.. anders doen we gewoon zelf eten meenemen.. geen probleem!
Inderdaad! Of dat iedereen iets meeneemt en we onze eigen lunch samen stellen haha
crazy_funky
Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-12 12:46
Prima bedrag vind ik sita! word gezellig!! En idd even duimen op mooi weer.. t is juli en moet goedkomen denk je maar kijk hoe het nu is.. pff om van te huilen toch!
Shani_1984
Geplaatst: 04-06-12 12:47
Dat zou ook kunnen Lea, maar als het stikheet is en je zit nog meer dan een uur in de auto is dat ook nie zo handig denk ik
heel meschien heeft mijn man die week al vakantie en anders kijk ik me ouders lief aan
Polivy
Geplaatst: 27-06-12 10:58
Dames, ik zet mezelf nu even onder voorbehoud. Heb net nieuwe (bij)baan en weet niet of ik dan moet werken... En de meeste vrije dagen zijn op dit moment even voor wat quality time met mijn vriendje, i.v.m. zijn uitzending. Ik kom er nog op terug, heb nl. snel een voorlopig rooster binnen.