Ik heb sowieso hakken in de aanbieding. Enn heb ook wel jurkjes, maar die zijn jullie vast te groot.
dauphine
Geplaatst: 21-04-12 05:16
Sodeletuut schreef:
Bijna 16, maar hij lijkt ouder.
helaas, das toch wel wat jong
ik zal eens even kijken wat ik hier heb liggen... heb wel wat jurkjes maar niet echt zomerjurkjes/strandjurkjes.. heb ook een supertoffe rode spijkerbroek dus zal die meenemen zal wat jurkjes meenemen en heb nog wel wat hakken die ook mee gaan... heb maat 34/36 en schoenen maat 37/38 dus neem gewoon van alles mee en dan kan er eventueel wel geleend worden als er iets bij zit...
met blote benen gaat het voor mij alleen niet worden
vanaf emmen naar de kibbelkoele is een behoorlijk stuk er gaat wel een bus die daar in de buurt stopt dan zal het nog 15 min lopen zijn maar die gaat op zondag enkel iedere 2 uur pas.
Er is dus nog plaats voor zes fotografen en vijf modellen!
Dit is trouwens mijn broertje: Ik weet niet of jullie hem als model willen? Zijn haar is nu wat korter.
En ik kan mijn nichtje ook nog wel vragen of ze het leuk vindt om te komen, is ook een mooie meid! En ik kan misschien ook nog wel een fotograaf regelen.....
Hahah ja Clau, het moet even op orde. We moeten ook nog een tijd afspreken enzo!
Jor, haha mijn broertje wil wel, alleen moeten de fotografen hem ook willen. Ik wil hier eigenlijk wel een foto van mn nichtje plaatsen, maar is ook zo banketstaaf. Maar Jor, Clau en Romy kunnen iig via facebook kijken bij mn nichtje.
Mochten jullie het nog een keer organiseren,iets dichter bij groningen(natuur zát hier)én open staan voor een iets voller model, dan wil ik best model staan
Reizen is het probleem niet, ik heb zelf een auto, maar het kost me teveel tijd als ik ook nog een uur heen en een uur terug onderweg ben!
Sodeletuut
Geplaatst: 24-04-12 19:30
Laten we ook een carpool lijst maken anders!
Bij Carmen in de auto schreef:
Jorinda__ Milan_lover Roomz Nadineex
Dat klopt, toch? En de van de rest weet ik het niet zo goed. Corrientjuhh had ook een auto dacht ik.. Maar anders kunnen misschien de mensen met een auto even zich op een lijstje zetten en daarbij de woonplaats?
Bij ....... in de auto schreef:
Sodeletuut
Geplaatst: 24-04-12 19:31
Wildgirl schreef:
Reizen is het probleem niet, ik heb zelf een auto, maar het kost me teveel tijd als ik ook nog een uur heen en een uur terug onderweg ben!
Oh zo veel tijd heb je dan niet.. Oke, jammer! Dan moet het inderdaad maar een keer dichterbij. Appelbergen!