Haha, ik ook niet hoor. Lijkt me leuk om gewoon gezellig te rijden in mooie natuur En leuke foto's maken natuurlijk Is lang geleden voor me. Bij ons heb je ook wel bos maar neem je altijd ook een stuk weg mee, en als ik naar buiten ga zit mijn vriend regelmatig op Sjel en ik op Niaff. Moet nog ff de stap nemen om weer alleen met Sjel naar buiten te gaan.
Oh jakkie!! Aag is net klaar met ziek zijn.. Ze stond ook opeens met 41 graden koorts op stal.. Heb je de vee-arts gebeld? Aag kreeg een injectie & 10 minuten later was haar temperatuur weer 38 graden.
Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-12 19:55
LET OP Mijn laptop is gecrashed en zit nu op een tijdelijke vervanging. Dit betekend dus dat ik alle gegevens (voorlopig) kwijt ben. Dus bij deze het verzoek om graag nogmaals een mailtje te sturen met je gegevens en wensen zodat ik alles weer bij elkaar heb. sandrasilence@gmail.com
Dus graag even mailen:
Je naam Aankomst Vertrek Paard op stal+wei of 24/7 buiten.
Ik ben nog steeds een beetje aan het twijfelen over 24/7 buiten of toch een stalling voor 's nachts...
ik doe stal erbij. Archy is 't niet meer gewend om s'nachts buiten te staan. Ik Weet verder ook niet wie hem nog meer 24/7 buiten heeft. Want er moet ook niet 1 alleen achter blijven in de nachten.
Silence
Ik reserveer zelf altijd een stal. Bij mooi weer blijven die van mij evengoed buiten, maar dan heb je wel iets achter de hand bij bijv. slecht weer, onrustig paard enz.