Fotomeeting Drenthe (model+paard)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-12 18:11

xliisaa schreef:
Ik heb even alles door gelezen, jullie gingen zo snel!
Ik zou persoonlijk voor 8 paarden gaan en dan gewoon stemmen :j dan heeft iedereen ook een eerlijke kans vind ik :)

Dacht ik ook :)
Modellen hebben natuurlijk allemaal gratis fotoshoots ed en daartegenover vind ik wel dat ook de fotografen wel iets te zeggen hebben wbt de paarden, anders heb je mischien kans dat bijv. 6 van de 10 paarden zwart is ,of kwpn ed.

Wel wat afwisseling en bv hoge vrijheidsdressuuur ,hoog niveau bij dressuur of eyecatchers is wel zo'n goede vulling voor een portfolio!

M_erell schreef:
Leuk idee! Als ik kan dan zou ik ook graag mee willen doen, met een friesje!
Vinden jullie Baggelhuizen niet wat? Daar hebben ze ook een strandje, het ligt trouwens in Assen, dichtbij de TT

Even plaatsen via PB naar mij , tot zaterdag even geen plaatsen in dit topic.
Zie de reden voor 1 van mijn voorgaande post (o.a verwarring en binnekort alles op 1 lijst)
Ook hadden we al wel een plaats in ons hoofd van het vorige topic , en daar is deze hele meeting om begonnen ;)

Vanavond of morgen bel ik even naar bosbeheer voor plekken wat aan onze eisen voldoen en waar paarden mogen komen ;) Per PB mogen natuurlijk nog steeds plaatsen ,maar gelieve NIET in het topic!

Daisyree

Re: Fotomeeting Drenthe (model+paard)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 18:20

Even een vraagje.
Ik plaats de goedgelukte foto's in klein formaat en met © op een site zodat men ze daarvan af kan halen.
Voor grotere bestanden of afdrukken kan men mailen en deze kopen. Of is het voor deze shoot echt de bedoeling dat men ook de grote bestanden gratis krijgt?

Mocht het al ergens staan dan heb ik daar in bijde topics overheen gelezen, sorry dan alvast...

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-12 18:21

Daisyree schreef:
Even een vraagje.
Ik plaats de goedgelukte foto's in klein formaat en met © op een site zodat men ze daarvan af kan halen.
Voor grotere bestanden of afdrukken kan men mailen en deze kopen. Of is het voor deze shoot echt de bedoeling dat men ook de grote bestanden gratis krijgt?

Mocht het al ergens staan dan heb ik daar in bijde topics overheen gelezen, sorry dan alvast...

Nee hoor,
Gewoon de normale werkwijze.
Houd ik ook aan.
Anders is het allemaal weggeven.
Fotomeeting is denk ik voor de fotografen voor portfoliomateriaal en/of oefenen /uitbreiden
En voor de modellen een leuke gratis kans voor veel foto's ,maar direct alles gratis weggeven :n

Vergelijk het maar met een gratis portfolioshoot :)

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 18:24

Okay! Dan weet ik genoeg, vermoedde het al maar wilde geen aannames doen. Stel dat ik dat verkeerd had.
Ik zal hier eens overleggen of ik mijn trouwjurk mee zal nemen voor degene die met een mooie jurk op de foto wil. Omkleden zal in 1 van de trailers vast wel gaan.

mandy_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 19:19

mooie paarden zie ik voorbij komen ! :j
8 modellen lijkt mij ook handig.

ben benieuwd! :D

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 19:56

En hoe zit dat met de fotografen? Gewoon op volgorde van aanmelden of worden die ook geselecteerd? :P

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 19:59

Daisyree schreef:
Ik zal hier eens overleggen of ik mijn trouwjurk mee zal nemen voor degene die met een mooie jurk op de foto wil. Omkleden zal in 1 van de trailers vast wel gaan.

Dat is altijd een leuk idee! Ik heb ook nog een aantal leuke fotowaardige jurkjes, ook een speciaal gemaakt voor te paard, maar dat is wel een heel klein maatje :P

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-12 19:59

Jorinda__ schreef:
En hoe zit dat met de fotografen? Gewoon op volgorde van aanmelden of worden die ook geselecteerd? :P

Wie het eerste maalt :)

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 20:00

Oke :) En voor 8 paarden was 10 fotografen toch? De rest reserve?

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-12 20:01

Ja ,maar de paarden moeten nog geselecteerd worden (en dan ook de reserves)

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 20:04

Ja dat snap ik :') Ik heb het ook over de fotografen :P
Misschien handig om een datum in te stellen, voor de sluiting van inschrijvingen van paarden?

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-12 20:08

Hmm ja , maar aangezien het topic pas 2 dagen loopt dus ik denk dat we dat nog wel de tijd geven? Het weer schijnt deze maand slecht te blijven!

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 20:10

Ik zeg ook niet dat je nu de inschrijvingen al moet sluiten? Ik zeg dat het misschien wel handig is om voor het sluiten van de inschrijvingen een datum te stellen. Snap niet helemaal wat het weer daarmee te maken heeft? :')

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 20:16

Onder voorbehoud van locatie en datum wil ik ook wel mee als model, heb een schimmel arabische merrie. Als het in de Appelbergen is bijvoorbeeld kan ik zo komen.

Foto van mij en mijn merrie:
Afbeelding

Afbeelding

Bonnelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 20:20

Hallo, zou ik mijn dochter (10 jaar) met pony nog mogen aanmelden?

Afbeelding

Wij wonen in Assen en als jullie nog een mooie plek zoeken is misschien de zandvlakte en bos bij Hooghalen een optie??? Voldoende parkeerplek bij kamp Westerbork.

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 20:22

Ik had sowieso nog het plan om eens met jurk op het paard te gaan voor een fotoshoot, dus daarvoor meld ik mezelf ook alvast maar even vrijwillig aan :+

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-12 20:24

Nogmaals geen plaatsen noemen alsjeblieft!!! via pb alleen ,zie uitleg van een reactie van mij

Marlllot

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 20:26

ik zou het ook erg leuk vinden om te komen met mijn paard!
ligt dan nog wel aan de datum en de plaats

mandy_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 20:30

Jorinda__ schreef:
Ik zeg ook niet dat je nu de inschrijvingen al moet sluiten? Ik zeg dat het misschien wel handig is om voor het sluiten van de inschrijvingen een datum te stellen. Snap niet helemaal wat het weer daarmee te maken heeft? :')

ze bedoelt (denk ik) dat er geen haast achter zit, waar ik het mee eens ben. Denk dat je dat pas kan doen als er voldoende modellen zijn. Ik weet niet hoeveel modellen er mee kunnen/mogen, rond de 8 zag ik al staan (?).

Daisyree: dat zou wel heel mooi zijn zeg! Leuk idee!

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 20:31

Ik heb de jurk zelf alleen gepast en wil toch in een andere jurk trouwen (ja eigenwijs...) Hij was gelukkig niet heel erg duur, dus dan hebben we er zo nog iets aan. Mits wederhelft het goed vind.
Het is een maat 42/44. Grotere maat dus. En nu niet geschikt om ermee op het paard te gaan zitten, maar ernaast wil prima! Het is trouwens wel een witte, zal zusje nog even aankijken of ze haar jurk wil uitlenen, dezelfde maat, maar dan een rode.

Ik brn benieuwd, ben ook blij dat ik dan net op tijd was met aanmelden. Ik ben altijd net te laat met dit soort dingen.

saskiamax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 20:33

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 20:35

Lijkt mij ook wel gaaf om in een mooie jurk op de fries te gaan *D *D maar kan niet zonder zadel _O- :')

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-12 20:35

Wil iedereen die zich aanmeld wel even zichzelf bij het lijstje + foto's zetten! Losse aanmeldingen worden onoverzichtelijk!

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 20:38

Oh, ik wil ook wel (evt. tussen prikpaaltjes als hij wat heftiger is) los zonder zadel + hoofdstel erop, en dan met jurk, levert ook wel mooie plaatjes op dacht ik zo! :D

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 20:40

Milan_lover schreef:
Oh, ik wil ook wel (evt. tussen prikpaaltjes als hij wat heftiger is) los zonder zadel + hoofdstel erop, en dan met jurk, levert ook wel mooie plaatjes op dacht ik zo! :D

Oehh ,, Dat lijkt mij ook wel vet ! :)