Als mensen uit omgeving (noord oost) brabant mij een pb kunnen sturen wanneer het bij hun het beste uit komt, dan ga ik samen met Mistic een datum prikken...
Oei ik zie dat Pub een datum aan het prikken is voor brabant.. Ik denk dat dat voor mij het dichtst in de buurt komt dus ik lees graag mee waar ie evt gehouden wordt en waarneer, ik loop nu overtijd dus het is geheel onder voorbehoud
Jeps Zal even kijken zijn waarneer de meet is, hoe het gaat met mij en mn kindje en of mn vriend wil/kan rijden aangezien ik pas twee maanden mn rijbewijs heb en ik nog amper ervaring op de snelweg heb hihi..
Heb al een voorstel gedaan qua dag! En heb misschien nog een leuk idee, maar moet dat eventjes met en mistic en nog iemand anders overleggen...
Mistic
Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-12 17:35
Ik heb beloofd vandaag aan de foto's te gaan zitten. Ik heb alleen ontzettende hoofdpijn. Ik heb even snel wat foto's bekeken en deze plaats ik nu (in mijnalbum.nl kwaliteit) hier in het topic.
Ik ben ook alsnog wel bereid om ons huis ter beschikking te stellen?? Is alleen in Hoorn weet niet of daar genoeg animo voor is voor een eventuele shoot, of mocht iemand omgeving van A.dam zitten vind ik dat ook prima..
noviceh
Geplaatst: 10-04-12 12:32
Mooie foto's! Wij schrijven ons ook alvast in voor de volgende keer!
Mooi hoor! Was maar goed dat ik had afgezegd, kind met van die grote groene bellen uit haar neus en van die rode, lodderige ogen is niet zo fotogeniek hi hi