Nu wil ik me nergens mee bemoeien, maar staat er op 29 april geen kermis voor koninginnendag op het parkeer terrein bij Quickboys ??
* zat. 21 t/m 30 april Zaterdag 21 april t/m maandag30 april ( van 14.00-23.00 uur ) Op Koninginnedag vanaf 09.30 uur. ‘s Zondags gesloten. Locatie : Parkeerterrein Zuidduinen.
De kermis is onlosmakelijk verbonden met Koninginnedag .Ook dit jaar staan op het gezellige terrein in de Zuidduinen weer vele attracties opgesteld en de overbekende oliebollen-en friteskraam voor de inwendige mens . Parkeerterrein Zuidduinen/Sportlaan *
Dacht meld het even voor het geval jullie dat niet wisten.
Ja precies, dan is het tussen de attracties door stappen naar het strand
(dat is wellicht ook leuk, met bepaalde combi's foto's maken met de attracties op de achtergrond, dat kan werken voor rustige paarden En aangezien de attracties toch uit staan kan dat best )
Nee het parkeerterrein waar de kermis staat is bij de sofietempel.. bij de ingang van quick boys is ook een parkeerterrein.. dan kan je gewoon via de weg naar het strand. je hoeft niet over het kermisterrein maar wel er vlak langs...
Nou ik hoop dat het gewoon onder de 18 graden is... haha.
Gem, wordt er een seintje gegeven als de 40 min om zijn en er dus gewisseld moet worden? Vorige meeting ging dit namelijk niet echt gestructureeerd....