Als iedereen gewoon de 13de kan dan mag het daar ook. Ik dacht ik meld het maar even om geen moeders tegen het hoofd te stoten. Ook zou het zonde zijn als de helft dan een paar dagen van te voren af zou zeggen.
Moederdag is hier alleen 's ochtends (cadeautje van klein zusje voor mams en ontbijt). Maar neem aan dat we niet om 9 uur afspreken, of wel? Lijkt mij redelijk sneu voor Daisyree.
Ben wel wat gewend hoor Neborah. Ik sta ook wel eens op shows en dan zit ik om 6 uur in de auto. Het is wel sneu voor Amber, als ik die hond niet roep dat ze uit moet dan blijft ze rustig tot 12 uur liggen knorren.
hahah nee ik ga de groep gewoon bij elkaar gooien, dus grote en kleine honden bij elkaar. denk als we om 12 uur afspreken, vroeg genoeg is ? Dan vanaf almere, dus 12 uur in almere afspreken.. hoelang is het dan rijden 30 min ?? dus half 1 op parkeerveld bij zuigerplas toch ?? zo heet het daar toch ??
27 mei is voor mij niet handig Die week er voor of er na zou ik wel kunnen... Half 1 in lelystad is voor mij wel ideaal, want dan kan ik voor die tijd nog gewoon naar agility-cursus. Mocht het op een andere datum kunnen dan heel graag.
nee niet bewust.. ik wil het ook best eerder doen, weet niet of er mensen zijn die dat ook willen.
welke datum zouden jullie kunnen. Ik ben elk weekend vrij, behalve de vrijdag dus zat + zondag kan ik altijd..
we kunnen ook eerder inlassen... tis nu ook heel mooi weer... we kunnen ook 15 april doen idee ??
Daisyree
Geplaatst: 19-03-12 11:52
3 juni kan ik niet, paasweekend ook niet trouwens. Volgens mij heb ik het 2de weekend in juni ook nog iets staan. Deze maand moet ik even de agenda erbij pakken. Die ligt thuis, dus 15 april kijk ik naar.
ikenindi
Geplaatst: 19-03-12 11:53
Ik kan 15 april ook. Zondagochtend kan ik niet ivm training, maar zaterdags en zondagsmiddags kan ik meestal wel.
SternPhoto
Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-12 11:54
ja ik ben er met pasen ook niet.. maar die week erna kan ik wel vandaar dat ik het vraag... als iedereen even wilt kijken of 15 april vrij is dan kunnen we die dag doen ??